קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שכדאי לדעת על לק ג'ל לעיניים

כל מה שכדאי לדעת על לק ג'ל לעיניים

. כל מה שכדאי לדעת על לק ג'ל לעיניים

מהו לק ג'ל עיניים?

לק ג'ל לעיניים הוא סוג של לק שתוכנן להירפא עם אור UV ולא מיובש באוויר. סוג לק זה יוצר גימור דמוי ג'ל עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק מסורתי. יש לו גם ברק מבריק הדומה למה שהיית מקבל עם מניקור סלון. לק ג'ל עיניים זמין במגוון צבעים ומרקמים, החל משימרי ועד מאט.

איך עובד לק ג'ל עיניים?

תהליך מריחת לק ג'ל לעיניים דומה לזה של לק רגיל, כשההבדל העיקרי הוא שצריך לרפא אותו באור UV. בעת מריחת הלק חשוב להקפיד על מריחת הלק בצורה אחידה ושהקצוות אטומים בשכבת עליון. לאחר מריחת הלק, הוא מונח מתחת לאור ה-UV למשך מספר דקות. זה גורם ללק להתקשות ולהתייצב, ויוצר גימור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים.

כיצד להסיר לק ג'ל לעיניים?

הסרת לק ג'ל לעיניים היא קצת יותר מעורבת מאשר הסרת לק רגיל. כדי להסיר אותו, תצטרך להשתמש במסיר לק על בסיס אצטון ובכמה כדורי צמר גפן. התחל בהשריית כדורי הצמר גפן במסיר ולאחר מכן הנח אותם על הציפורניים למשך מספר דקות. זה יעזור לשבור את הלק ולשחרר אותו ממיטת הציפורן. לאחר מספר דקות, ניתן לגרד בעדינות את הלק בעזרת דוחף לציפורן או צמר גפן.

איפה קונים לק ג'ל לעיניים?

לק ג'ל לעיניים זמין ברוב חנויות מוצרי היופי, כמו גם קמעונאים מקוונים. ניתן למצוא גם ערכות הכוללות את הלק והכלים הדרושים למריחה והסרה. כשאתה קונה לק ג'ל לציפורניים, הקפד לבדוק את תאריך התפוגה שכן לקים אלו יכולים לפוג לאחר פרק זמן מסוים.

השוואה מהירה

סוג לק יישום הֲסָרָה
לק רגיל יבש מהאוויר מסיר על בסיס אצטון וצמר גפן
לק ג'ל לעיניים נרפא עם אור UV מסיר על בסיס אצטון וצמר גפן

לק ג'ל לעיניים הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים באיכות סלון מבלי לצאת מהבית. יש לו גימור מבריק עמיד בפני שבבים ועמיד לאורך זמן. תהליך היישום דומה לזה של פוליש רגיל, אך יש לרפא אותו באור UV. הסרת הלק מצריכה מסיר על בסיס אצטון וכדורי צמר גפן. לק ג'ל לעיניים זמין ברוב חנויות מוצרי היופי, כמו גם קמעונאים מקוונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן