קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל בצבעי פסטל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל בצבעי פסטל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל בצבעי פסטל

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על גבי הציפורניים. הוא מורכב מתערובת של ג'ל ולק מסורתי. זה נמרח באותו אופן כמו לק מסורתי, אבל זה נרפא עם מנורת UV או LED. תהליך הריפוי עוזר ללק להתייבש במהירות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. זה גם עוזר להפוך את הצבעים ליותר חיים ומבריק.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל?

ללק ג'ל יש מספר יתרונות. הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שרוצה לעבור יותר זמן בין מניקור למניקור. הוא גם לא נקרע או דוהה בקלות כמו לק מסורתי, כלומר הציפורניים שלך ייראו מושלמות לזמן ארוך יותר. יתר על כן, הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש זמן ייבוש נוסף.

צבעי פסטל

צבעי פסטל הופכים פופולריים יותר ויותר בכל הנוגע ללק ג'ל. הגוונים העדינים מושלמים ליצירת מראה אלגנטי. הם גם נהדרים ליצירת מניקור עדין במראה טבעי. גווני הפסטל הפופולריים ביותר עבור לק ג'ל כוללים ורוד, לבנדר, מנטה, אפרסק וכחול בייבי.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל קלה יחסית וניתן לעשותה בבית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס, ואחריה שתי שכבות מהצבע שבחרת. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא את הציפורניים במנורת UV או LED. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל גבי הלק ג'ל לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

לק ג'ל ניתן להסיר בבית באמצעות מסיר לק וכריות צמר גפן. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר והנחתה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את האצבע בנייר כסף והשאירו אותה למשך 10 דקות. לאחר שנגמר הזמן, הסר את נייר הכסף ושפשף בעדינות את הרפידה על הציפורן עד שהלק הוסר.

המותגים הטובים ביותר של פוליש ג'ל

בכל הנוגע ללק ג'ל, ישנם מספר מותגים לבחירה. כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כוללים את OPI, Essie ו-CND. מותגים אלו מציעים מגוון רחב של צבעים, מגוונים קלאסיים ועד לטרנדים האחרונים. למידע נוסף על מותגי לק ג'ל הטובים ביותר, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . לק ג'ל בצבעי פסטל הוא דרך מצוינת ליצור מראה עדין ואלגנטי. קל למריחה ומחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. בנוסף, ישנם מספר מותגים לבחירה, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם עבורך. בין אם אתה מחפש ורוד עדין או כחול בייבי נועז, לק ג'ל הוא הדרך המושלמת להשיג את המראה שאתה רוצה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן