קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל של מיה בלה

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל של מיה בלה

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל של מיה בלה

מהו לק ג'ל של מיה בלה?

לק ג'ל של מיה בלה הוא החידוש החדש ביותר בטכנולוגיית טיפוח הציפורניים והופך במהרה לאחד המוצרים הפופולריים ביותר בשוק. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים ומבריק שנמרח בדיוק כמו לק רגיל אך נרפא עם מנורת UV או LED. אומרים שסוג הלק הזה מחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפשת גימור מקצועי מבלי ללכת לסלון.

איך מורחים לק ג'ל של מיה בלה?

מריחת לק ג'ל של Mia Bella היא בדיוק כמו מריחת לק רגיל – אבל עם שלב נוסף. ראשית, עליך להכין את הציפורניים שלך על ידי ניקוי ושיוק שלהן. לאחר מכן, עליך למרוח שכבת בסיס. לאחר מכן, ניתן למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל של Mia Bella, ולאפשר לכל שכבה להתייבש במשך שתי דקות בין לבין. לבסוף, עליך לרפא את הלק תחת מנורת UV או LED למשך שתי דקות. לאחר ריפוי הציפורניים, ניתן למרוח שכבת עליון לתוספת ברק והגנה.

מה ההבדל בין ג'ל ללק רגיל?

ההבדל העיקרי בין ג'ל ללק רגיל הוא שלק ג'ל נרפא עם מנורת UV או LED, בעוד שלק רגיל אין צורך לרפא. לק ג'ל עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק רגיל, ויכול להחזיק עד שבועיים ללא צורך בליטוש. מצד שני, לק רגיל בדרך כלל יתחיל להישבר תוך יום עד יומיים.

כמה זמן מחזיק לק ג'ל של מיה בלה?

לק ג'ל של מיה בלה נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. עם זאת, אורך החיים של הלק יהיה תלוי בפעילויות היומיומיות שלך ובמידת הטיפוח שלך לציפורניים. לדוגמה, אם אתה מרבה להשתמש בידיים שלך כדי לשטוף כלים, לעשות עבודות בית או לעסוק בפעילויות אחרות שמערבות את הידיים שלך, ייתכן שהלק לא יחזיק מעמד כל כך הרבה זמן.

כיצד להסיר לק ג'ל של Mia Bella?

הסרת לק ג'ל של Mia Bella קלה למדי וניתן לעשות זאת עם אצטון או מסיר לק ללא אצטון. להסרת הלק, התחילי בהשריית כרית צמר גפן במסיר הלק לבחירתך ולחיצה על כל ציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק מתרכך, אפשר להשתמש במקל כתום או בדחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. לבסוף, אפשר לשטוף את הידיים במים וסבון ולהרטיב אותן בקרם ידיים טוב.

השוואה מהירה

מוצר שיטת ריפוי אֲרִיכוּת יָמִים הֲסָרָה
לק רגיל אין ריפוי 1-2 ימים מסיר לק
לק ג'ל של מיה בלה מנורת UV/LED 2 שבועות מסיר לק אצטון/ללא אצטון

לק ג'ל של מיה בלה הוא הבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפשת גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, מבריק ללא צורך בביקור במספרה. בניגוד ללק רגיל, הוא נרפא עם מנורת UV או LED ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. זה גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור טכנאי ציפורניים מתחילות ומנוסות כאחד.

שאלות ותשובות

ש: האם לק ג'ל של מיה בלה דורש שכבת בסיס?

ת: כן, לק ג'ל של Mia Bella דורש שכבת בסיס לפני המריחה. זה חשוב כדי לוודא שהלק נצמד לציפורן כמו שצריך ושהוא יחזיק כמה שיותר זמן.

ש: האם לק ג'ל של מיה בלה מכיל כימיקלים קשים?

ת: לא, לק ג'ל של מיה בלה מנוסח עם מרכיבים בטוחים, לא רעילים עדינים לציפורניים.

ש: האם ניתן להשתמש לק ג'ל של מיה בלה על ציפורניים באקריליק או ג'ל?

ת: כן, ניתן להשתמש בלק ג'ל של מיה בלה גם על ציפורניים באקריליק וגם על ציפורניים בג'ל. עם זאת, חשוב לציין שהוא לא מומלץ לשימוש על ציפורניים מלאכותיות.

ש: האם לק ג'ל של מיה בלה טבעוני וללא אכזריות?

ת: כן, לק ג'ל של מיה בלה הוא טבעוני וללא אכזריות. הוא גם נקי מכל מרכיבים שמקורם בבעלי חיים.

בשורה התחתונה

לק ג'ל של מיה בלה הוא אחד המוצרים הטובים בשוק לכל מי שמחפשת גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, מבריק ללא צורך בביקור במספרה. קל למריחה ולהסרה, והוא מנוסח עם מרכיבים בטוחים, לא רעילים עדינים לציפורניים. בנוסף, הוא טבעוני ונטול אכזריות. בין אם אתה מתחיל או טכנאי ציפורניים מנוסה, לק ג'ל של מיה בלה הוא בחירה מצוינת להשגת ציפורניים יפות במראה מקצועי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן