קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא

כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא

כל מה שצריך לדעת על פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא

מהו פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא?

לק ג'ל סטנדרטי לצבא הוא סוג מיוחד של לק המיועד לשימוש בצבא. זוהי גרסה שונה של לק רגיל שנוסחה כדי לספק גימור עמיד ומבריק גבוה תוך עמידה גם בתנאי הסביבה הקשים ביותר. הגימור המבריק מושלם עבור אלה שצריכים לבלות פרקי זמן ארוכים בחוץ בתנאי מזג האוויר וצריכים שהציפורניים שלהם ייראו ללא רבב. הלק ג'ל בדרגה צבאית תוכנן במיוחד כדי לעמוד בפני שבבים, סדקים ודהייה, גם כאשר הוא נחשף טמפרטורות קיצוניות ותנאי סביבה. זה גם נועד להיות מהיר וקל למריחה ולהימשך עד שבועיים ללא צורך בהסרה. הנוסחה הייחודית גם עוזרת להגן על הציפורניים מפני נזקים הנגרמים על ידי אלמנטים, כגון רוח, גשם ושמש.

סוגי לק ג'ל סטנדרטי לצבא

פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא מגיע במגוון צבעים וגימורים, בהתאם לסוג המראה אליו את הולכת. הצבעים הפופולריים ביותר הם שחור, כחול כהה וירוק, והגימורים נעים בין מט למבריק. ניתן למצוא גם גרסאות מיוחדות המיועדות לשימוש במים או על הקרקע.

גימור מט

הגימור המאט מושלם למי שרוצה מראה עדין שעדיין עמיד לאורך זמן. הוא מספק גימור טבעי, ברק נמוך שעדיין נראה מלוטש ומקצועי. גימור המאט הוא גם עמיד מאוד וקל ליישום.

מבריק

הגימור המבריק הוא האפשרות הפופולרית ביותר למי שרוצה מראה ברק גבוה ומקצועי. הוא מספק גימור עמיד לאורך זמן ובולט. הגימור המבריק הוא גם עמיד מאוד וקל ליישום.

נוסחאות מיוחדות

ישנן גם נוסחאות מיוחדות המיועדות לשימוש במים או על הקרקע. נוסחאות אלו מסייעות בהגנה על הציפורניים מפני נזקי הסביבה ומספקות גימור עמיד ועמיד אף יותר בפני דהייה.

כיצד להשתמש בלק ג'ל סטנדרטי לצבא

לק ג'ל סטנדרטי לצבא קל למריחה ואינו דורש ציוד מיוחד. כל מה שאתה צריך זה כמה מצרכים בסיסיים, כגון שכבת בסיס, שכבת עליון וצבע לבחירתך. ראשית, מרחי שכבת בסיס על הציפורניים. זה עוזר להגן על הציפורניים מפני נזקים הנגרמים מהלק ג'ל ומספק משטח חלק להדבקה של הצבע. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, מרחי את הצבע לפי בחירתך, החל מקצה הציפורן ועבוד פנימה. הקפד לכסות את כל הציפורן ולא להשאיר רווחים. לאחר שהצבע הוחל, מרחי שכבת עליון כדי לאטום אותו ולספק גימור מבריק לאורך זמן. אפשרו לשכבה העליונה להתייבש לחלוטין לפני שאתם נוגעים בציפורניים.

השוואה מהירה

סוג של פולנית סיים עֲמִידוּת נוסחאות מיוחדות
דָהוּי עדין, ברק נמוך עמיד מאוד לא
מבריק ברק גבוה, מקצועי עמיד מאוד לא
נוסחאות מיוחדות משתנה עמיד מאוד כן – מיועד לשימוש במים או על הקרקע

פוליש ג'ל סטנדרטי לצבא הוא בחירה מצוינת למי שזקוק לגימור עמיד לאורך זמן ומבריק שעמיד מספיק כדי לעמוד אפילו בתנאי הסביבה הקשים ביותר. בין אם אתה מחפש מראה עדין, זוהר נמוך או גימור תוסס ומבריק, יש סוג של לק ג'ל שיתאים לצרכים שלך. ועם פורמולות מיוחדות המיועדות לשימוש במים או על הקרקע, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהציפורניים שלך יהיו מוגנות מנזק שנגרם על ידי פגעי מזג האוויר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן