קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק העושה שימוש בנוזל מיוחד של פולימר ומונומר ליצירת אפקט דמוי ג'ל על הציפורניים. הוא נמרח בדומה ללק רגיל, אך הוא מספק גימור עמיד ומבריק יותר. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל נרפא תחת תאורת UV או LED, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים.

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

אורך החיים של לק ג'ל תלוי במספר גורמים, ביניהם איכות המוצר, הטכניקה המשמשת למריחת הלק והטיפול לאחר מכן. בממוצע, לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים, אבל עם טיפול נאות הוא יכול להחזיק מעמד אפילו יותר.

יישום והסרה

על מנת להבטיח את אורך חייו של לק הג'ל, חשוב למרוח אותו נכון. לפני מריחת הלק, יש לנקות ולהכין היטב את הציפורניים. זה כולל שיוף הציפורניים לצורה הרצויה, דחיקת הציפורניים לאחור וניקוי הציפורניים עם תכשיר ניקוי על בסיס אצטון. כמו כן, חשוב להשתמש בטכניקה הנכונה בעת מריחת הלק ג'ל. יש למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא תחת תאורת UV או LED לאחר כל שכבה. כמו כן, חשוב למרוח שכבת עליון ולרפא אותה שוב. בעת הסרת הלק ג'ל חשוב להשתמש בטכניקה הנכונה. אסור לקלף או להוריד את הלק כי זה יכול לפגוע בציפורן הטבעית. במקום זאת, יש להשרות אותו במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות.

טִפּוּל עוֹקֵב

הטיפול לאחרי חשוב לא פחות מהמריחה וההסרה בכל הנוגע לאריכות החיים של הלק ג'ל. לאחר מריחת הלק חשוב להרחיק את הציפורניים ממים בשעות הראשונות. זה עוזר ללק להתייצב כראוי ומונע ממנו להישבר בטרם עת. כמו כן חשוב לשמור על לחות הציפורניים ולהגן מפני גורמים סביבתיים. שמן לציפורן טוב יכול לעזור לשמור על בריאות הציפורניים ולמנוע מהלק להישבר. כמו כן, חשוב להשתמש בשכבת בסיס מגן בעת מריחת הלק כדי להגן על הציפורניים מההשפעות המזיקות של הג'ל.

השוואה מהירה

גורמים אֲרִיכוּת יָמִים
איכות המוצר 2 שבועות
טכניקת יישום 3 שבועות
טִפּוּל עוֹקֵב 4 שבועות

דעה אישית

לדעתי, לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ומבריק למשך זמן ממושך. בעזרת מריחה נכונה וטיפול לאחר, ניתן לשמור על הלק עד ארבעה שבועות ללא שבבים או סדקים. אני ממליצה בחום להשתמש בלק ג'ל איכותי ולפעול לפי ההוראות למריחה והסרה נכונה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן