קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כמה עולה מכונת פוליש ג'ל?

כמה עולה מכונת פוליש ג'ל?

כמה עולה מכונת פוליש ג'ל?

מהי מכונת פוליש ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של מניקור שמשתמש בסוג מיוחד של לק ובמכונה למריחתו. בניגוד ללקים מסורתיים, לק ג'ל אינו נסדק או דוהה, ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים. התהליך מצריך שימוש במכונה מיוחדת על מנת למרוח את הלק ולרפא אותו באור UV.

סוגי מכונות ג'ל פוליש

קיימות בשוק מגוון מכונות לק ג'ל, החל מדגמים בסיסיים ועד למכונות מקצועיות. סוג המכונה שתבחר יהיה תלוי בסוג המניקור שברצונך ליצור.

דגמים בסיסיים

דגמים בסיסיים של מכונות לק ג'ל הם בדרך כלל האפשרות הזולה ביותר והם אידיאליים למי שרק מתחיל. מכונות אלה מגיעות בדרך כלל עם נורת LED או UV קטנה ובדרך כלל יש כמה הגדרות לזמני ריפוי שונים. מכונות אלו מושלמות למי שרק מתחיל ואינו דורש גימור מקצועי.

דגמים מקצועיים

למי שמנוסה באומנות מניקור ג'ל, דגמים מקצועיים של מכונות לק ג'ל הם הדרך ללכת. מכונות אלו מגיעות עם נורות LED או UV גדולות יותר, ויש להן יותר הגדרות לזמני ריפוי שונים. הם גם עמידים יותר ומייצרים גימור מקצועי יותר.

כמה עולה מכונת פוליש ג'ל?

עלות מכונת פוליש ג'ל תהיה תלויה בסוג המכונה ובמותג. דגמים בסיסיים יכולים לנוע בין 50 ל-100 דולר, בעוד שדגמים מקצועיים יכולים לנוע בין 200 ל-400 דולר. בנוסף, מותגים מסוימים עשויים להציע הנחות או עסקאות צרור על המכונות שלהם.

  • דגמים בסיסיים נעים בדרך כלל בין 50 ל-100 דולר.
  • דגמים מקצועיים נעים בדרך כלל בין 200 ל-400 דולר.
  • מותגים מסוימים עשויים להציע הנחות או עסקאות חבילות במכונות שלהם.

לסיכום, עלות מכונת פוליש ג'ל יכולה להשתנות בהתאם לסוג המכונה והמותג. עם זאת, עם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא מכונה שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מכונות לק ג'ל, הקפד לבדוק את סרטון YouTube שלנו בנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן