קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » לק ג'ל בפתח תקווה

לק ג'ל בפתח תקווה

לק ג'ל בפתח תקווה

לק ג'ל בפתח תקווה: הדרכה מודרכת

לק ג'ל הוא סוג של שיפור ציפורניים שעשוי מסוג פולימר. מדובר בסוג ייחודי של לק שנמרח כמו לק רגיל, עם זאת, הוא נרפא עם מנורת UV או LED. לק ג'ל ידוע בגימור עמיד ועמיד שיכול להחזיק עד שבועיים. הוא גם מספק גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד חודשים. בפתח תקווה לק ג'ל הופך יותר ויותר פופולרי. סלונים רבים מציעים את זה כשירות, והוא הופך להיות הבחירה המועדפת עבור אנשים רבים. ישנם יתרונות רבים לשימוש בלק ג'ל, והוא גם קל יחסית למריחה.

יתרונות לק ג'ל

היתרון העיקרי של שימוש בלק ג'ל הוא העמידות שלו. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. יש לו גם גימור מבריק שיכול לגרום לציפורניים להיראות אטרקטיביות יותר. יתר על כן, לק ג'ל גם פחות מזיק לציפורניים מאשר לק רגיל. יתרון נוסף של לק ג'ל הוא שהוא קל יחסית למריחה. זה נמרח בדיוק כמו לק רגיל, אבל זה דורש ריפוי עם מנורת UV או LED. זה מקל על המריחה מאשר לק רגיל, והוא גם גוזל פחות זמן.

איך מורחים לק ג'ל בפתח תקווה

מריחת לק ג'ל בפתח תקווה קלה יחסית. השלב הראשון הוא הכנת הציפורניים על ידי שיוף והברקה. זה עוזר ליצור בסיס חלק ללק הג'ל. לאחר מכן, יש לנקות את הציפורניים עם מגבון אלכוהול כדי להסיר לכלוך או שמנים. לאחר מכן, יש למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות, ולרפא כל שכבה במנורת UV או LED. מספר השכבות וזמן הריפוי תלוי בסוג הלק ג'ל בו משתמשים. לאחר ריפוי השכבה האחרונה, יש למרוח ולרפא שכבה עליונה.

הסרת לק ג'ל בפתח תקווה

גם הסרת לק ג'ל בפתח תקווה היא קלה יחסית. הדרך הקלה ביותר להסיר אותו היא באמצעות אצטון או מסיר לק. יש למרוח זאת על כרית צמר גפן ולהניח על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר מספר דקות, לק הג'ל אמור להיות ניתן לגרד בקלות בעזרת מקל מניקור. אם הלק ג'ל עקשן במיוחד ולא יורד, ניתן גם להשרות אותו. ניתן לעשות זאת על ידי השריית הציפורניים במים חמימים וסבון למשך כעשר דקות. זה אמור לעזור לשחרר את לק הג'ל ולהקל על הסרתו. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים עמידות לאורך זמן. הוא הופך ליותר ויותר פופולרי בפתח תקווה, ויחסית קל למריחה ולהסרה. זוהי דרך מצוינת לקבל גימור מבריק שיחזיק מעמד במשך שבועות. כדי ללמוד עוד על לק ג'ל, אתה יכול לבדוק סרטונים ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן