קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל הורס את הציפורן

לק ג'ל הורס את הציפורן

לק ג'ל הורס את הציפורן

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של מניקור המורכב מחומר דמוי ג'ל צבעוני הנמרח על הציפורניים ומתקשה באמצעות אור אולטרה סגול (UV). זוהי בחירה פופולרית עבור אנשים רבים מכיוון שהיא עמידה מאוד ויכולה להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק.

למה זה מזיק?

למרבה הצער, לק ג'ל יכול להזיק מאוד לציפורניים. החומר דמוי הג'ל עלול לגרום לציפורניים להיות שבירות והתייבשות, מה שמוביל לפיצול, סדקים וקילוף. בנוסף, חשיפה לאור UV עלולה לגרום לשינוי צבע של הציפורניים, מה שעלול להיות קשה להפוך.

כיצד למנוע נזק

למרות שלקים ג'ל יכולים להזיק לציפורניים, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע את הנזק הזה.

1. הימנע מחשיפת יתר לאור UV

בעת מריחת לק ג'ל, הקפד להגביל את החשיפה לאור UV. נסה להגביל כל מפגש ללא יותר משתי דקות.

2. השתמשי במחזק ציפורניים

שימוש במחזק ציפורניים יכול לעזור לשמור על לחות הציפורניים ולמנוע מהן להיות שבירות. הקפידו למרוח את מחזק הציפורניים באופן קבוע כדי לשמור על בריאות הציפורניים.

3. אל תגזימו

נסו להימנע ממריחת לק ג'ל לעתים קרובות מדי. עדיף לתת לציפורניים שלך הפסקה בין היישום כדי לאפשר להן להתאושש.

4. בחר מוצר איכותי

בעת בחירת לק ג'ל, הקפד לבחור מוצר איכותי. מוצרים באיכות נמוכה עשויים להכיל כימיקלים מזיקים שעלולים להזיק עוד יותר לציפורניים שלך.

סיכום

לק ג'ל עלול להזיק מאוד לציפורניים אם הוא לא נמרח נכון. עם זאת, עם אמצעי הזהירות הנכונים, תוכל למנוע את הנזק הזה ולשמור על בריאות הציפורניים שלך. אם אתה שוקל מניקור לק ג'ל, הקפד לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי לשמור על בריאות הציפורניים שלך. בנוסף, תוכל לצפות בסרטוני הדרכה ב- YouTube כדי ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל בצורה נכונה. על ידי נקיטת הצעדים הנכונים, תוכל למנוע את פגיעה בציפורניים שלך מלק ג'ל.

  • הימנע מחשיפת יתר לאור UV
  • השתמש במחזק ציפורניים
  • אל תגזים בזה
  • בחר מוצר איכותי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן