קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל היילי ביבר | כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל היילי ביבר | כל מה שאתה צריך לדעת

. לק ג'ל היילי ביבר | כל מה שאתה צריך לדעת

מהו לק ג'ל של היילי ביבר?

לק ג'ל היילי ביבר הוא מוצר מהפכני שכבש את תעשיית הציפורניים בסערה. לק ג'ל זה נוצר על ידי מעצב שיער מפורסמת ואמנית איפור היילי ביבר, ומציע גימור עמיד לאורך זמן, מבריק שנמשך עד 21 יום ללא סתתים. המוצר גם קל להסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שלא רוצה לבזבז זמן במריחה חוזרת של פוליש כל כמה ימים.

מהם היתרונות של לק ג'ל היילי ביבר?

ללק ג'ל של היילי ביבר יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה פופולרית עבור אלו שרוצות לשמור על הציפורניים שלהן במיטבן. המוצר בעל פיגמנט גבוה, ולכן הוא מספק צבע עז שנמשך שבועות. הוא מציע גם גימור מבריק ועמיד בפני שחיקה. בנוסף, קל להסיר את המוצר, כך שאינך צריך לדאוג לבזבז זמן ביישום מחדש.

באיזה צבעים מגיע לק ג'ל של היילי ביבר?

לק ג'ל היילי ביבר מגיע במגוון צבעים, החל מגוונים קלאסיים כמו ורוד, אדום ועירום ועד לצבעים נועזים כמו כחול, סגול וירוק. המוצר מגיע גם בגימורים נצנצים ומטאליים.

השוואה מהירה

צֶבַע סיים
וָרוֹד נִצנוּץ
אָדוֹם מַתַכתִי
עָרוֹם מבריק
כְּחוֹל נִצנוּץ
סָגוֹל מַתַכתִי
ירוק מבריק

כיצד למרוח לק ג'ל של היילי ביבר

מריחת לק ג'ל של היילי ביבר היא קלה. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא לכלוך ושמן. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של הלק, החל מבסיס הציפורן ותנוע החוצה. הניחו לשכבה הראשונה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה השנייה. לבסוף, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק.

טיפים למריחת לק ג'ל של היילי ביבר

כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר בעת מריחת לק ג'ל של היילי ביבר, יש כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • יש למרוח שכבות דקות של לק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • הניחו לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה.
  • השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר רכסים ולהחליק את הציפורן לפני מריחת הלק.
  • בהסרת הלק יש להשתמש בפצירה ובמסיר ללא אצטון.

איפה קונים לק ג'ל של היילי ביבר

לק ג'ל של היילי ביבר זמין בחנויות ציוד יופי וקמעונאים מקוונים. אתה יכול גם למצוא את המוצר בהרבה חנויות כלבו, בתי מרקחת וסלונים. למידע נוסף על המוצר והיכן ניתן לרכוש אותו, ניתן לבקר בערוץ היוטיוב של היילי ביבר.

סיכום

לק ג'ל של היילי ביבר הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לשמור על הציפורניים שלהן במיטבן. המוצר מציע צבע עז, גימור מבריק וקל להסרה. בנוסף, הוא מגיע במגוון צבעים, מגוונים קלאסיים ועד גוונים נועזים. עם קצת תרגול, תוכלי ליצור בקלות עיצובי ציפורניים יפים עם לק ג'ל של היילי ביבר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן