קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל: יופי שמשנה צבעים

לק ג'ל: יופי שמשנה צבעים

לק ג'ל: יופי שמשנה צבעים

ג'ל פוליש – יופי שמשנה צבעים

לק ג'ל הפך לבחירה פופולרית עבור אלו המחפשות לפנק את הציפורניים שלהן במניקור שנראה ומרגיש כמו עבודת סלון מקצועית. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל מורחים עם מנורת UV או LED. התוצאה היא מניקור לאורך זמן, הרבה יותר עמיד בפני שבבים, שריטות ושאר בלאי.

לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, אך אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא לק ג'ל שמחליף צבעים. סוג פוליש זה מתחיל בדרך כלל כצבע אחד ומשתנה לצבע אחר כאשר הוא נחשף לאור השמש או למקורות אחרים של אור אולטרה סגול.

כיצד למרוח לק ג'ל שמשנה צבעים

מריחת לק ג'ל שמחליף צבעים דומה מאוד למריחת לק ג'ל רגיל. התחל בהכנת הציפורניים על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל רגיל. לאחר ריפוי שכבת הבסיס עם מנורת UV או LED, מרחי את לק הג'ל המשתנה על הציפורניים. לרפא את הצבע עם מנורת UV או LED, ולסיים עם שכבת עליון שקופה.

חשוב לציין שלא כל מותגי הלק ג'ל שמשנים צבעים יעבדו גם עם מנורות UV וגם עם מנורות LED. הקפד לבדוק את הוראות היצרן לפני רכישת המוצר.

היתרונות של פוליש ג'ל שמשנה צבעים

לק ג'ל מחליף צבעים מספק מראה ייחודי ושובה לב לציפורניים שלך. זה נהדר במיוחד לאותם ימים שבהם אתה מרגיש קצת הרפתקני ורוצה לנסות משהו אחר. זו גם דרך מצוינת להראות את האישיות שלך מבלי שתצטרך להתחייב לצבע אחד.

העובדה שהוא משנה את צבעו בחשיפה לאור אולטרה סגול פירושה גם שאינך צריך לדאוג שהמניקור ידהה או יתקלקל. הצבע יישאר חי ויפה עד שבועיים.

כיצד להסיר לק ג'ל שמשנה צבעים

הסרת לק ג'ל שמחליף צבעים דומה מאוד להסרת לק ג'ל רגיל. התחל בניוק השכבה העליונה של הלק. לאחר מכן מרחי כרית צמר גפן ספוגה באציטון על הציפורניים. עוטפים כל ציפורן בחתיכת נייר כסף ומשאירים אותה למשך כ-10 דקות.

לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף ונגב את כל הלק ג'ל שנותר. אם הציפורניים עדיין לא נקיות לחלוטין מלק, חזור על התהליך עד להסרת כל הלק. סיים במריחת שמן לציפורן או קרם ידיים מזין על הציפורניים.

לק ג'ל שמחליף צבעים הוא דרך מצוינת לפנק את הציפורניים במראה ייחודי ושובה לב שיחזיק מעמד עד שבועיים. תהליך המריחה דומה ללק ג'ל רגיל, וגם ההסרה פשוטה יחסית. אז אם את מחפשת לנסות משהו חדש עם המניקור שלך, לק ג'ל שמחליף צבעים בהחלט שווה לנסות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן