קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל כתום זוהר – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל כתום זוהר – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל כתום זוהר – כל מה שצריך לדעת

מהו פוליש כתום זוהר?

לק ג'ל הוא סוג של לק עמיד שהפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. לק ג'ל עשוי משילוב של פולימרים ומונומרים המעורבבים יחד ליצירת חומר דמוי ג'ל. לאחר מכן מורחים את הג'ל על הציפורניים ומתרפאים תחת מנורת UV או LED. לק ג'ל פופולרי במיוחד מכיוון שהוא עמיד יותר בפני שבבים ושריטות מאשר לק מסורתי.

כיצד למרוח לק ג'ל כתום זוהר

מריחת לק ג'ל כתום זוהר היא תהליך פשוט שכל אחד יכול לעשות. ראשית, עליך לוודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך לצורה הרצויה. צבע את הציפורניים שלך בשכבה דקה של שכבת בסיס, ולאחר מכן לרפא אותה תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שכבות דקות של לק הכתום הזוהר ולרפא כל שכבה מתחת למנורה. לאחר מריחת מספר השכבות הרצוי, השתמשו בשכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולרפא אותו. לבסוף, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר את השכבה הדביקה מהציפורניים וסיימת!

טיפים למריחת לק ג'ל כתום זוהר

להלן מספר טיפים למריחת לק ג'ל כתום זוהר כדי להקל על התהליך: – השתמשי תמיד בשכבה דקה של לק. יותר מדי פוליש ייקח יותר מדי זמן לריפוי ועלול להוביל לבעבוע או הרמה. – הקפידו לרפא כל שכבה מתחת למנורה לפי הוראות היצרן. – השתמשו תמיד בשכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולגרום ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. – בהסרת הלק יש להשתמש במסיר על בסיס אצטון ולהשרות בו כרית צמר גפן לפני הנחתו על הציפורן.

איפה אפשר לקנות לק ג'ל כתום זוהר

ניתן למצוא לק ג'ל כתום זוהר ברוב חנויות מוצרי היופי והקמעונאים המקוונים. לרוב המותגים יהיו מגוון צבעים, כך שבטוח תמצא את הצבע המושלם לצרכים שלך.

היתרונות של שימוש בלק ג'ל כתום זוהר

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר בפני שבבים ושריטות, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מפוליש מסורתי. בנוסף, הרבה יותר קל להסיר לק ג'ל מאשר לק רגיל, מכיוון שניתן להשרות אותו תוך דקות ספורות. לבסוף, לק ג'ל מגיע במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכל למצוא בקלות את הלק המושלם לציפורניים שלך.

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפשת לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. עם מגוון הצבעים והגימורים הרחב שלו, כל אחת יכולה למצוא את הצבע המושלם לציפורניים שלה. מריחת לק ג'ל היא גם תהליך פשוט שכל אחד יכול לעשות בבית. אז אם את מחפשת לק עמיד, נסי עוד היום לק ג'ל כתום זוהר! למידע נוסף על הנושא, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או עיין ב-YouTube לקבלת מדריכים .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן