קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל ללא מכונה

לק ג'ל ללא מכונה

לק ג'ל ללא מכונה

מה זה לק ג'ל בלי מכונה?

לק ג'ל ללא מכונה הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד הרבה יותר מלק מסורתי. בניגוד ללק רגיל, הוא נמרח עם מברשת או אפליקטור מיוחדים ודורש מנורת UV או LED כדי לרפא ולקבוע את הצבע. הוא ידוע גם בשם DIY או לק ג'ל בבית, והוא הופך פופולרי יותר ויותר בקרב חובבות ציפורניים. לק ג'ל ללא מכונה מגיע בדרך כלל בשתי צורות: מעורבב מראש ומעורב מראש. לק ג'ל מעורב מראש נמרח על הציפורניים בדומה ללק רגיל, אך יש לרפא אותו תחת מנורת UV או LED כדי להבטיח שהוא יחזיק מעמד. לק ג'ל שנרפא מראש, לעומת זאת, כבר נרפא כשאתה קונה אותו, כך שניתן למרוח אותו ללא צורך במנורה.

היתרונות של לק ג'ל ללא מכונה

לק ג'ל ללא מכונה הופך פופולרי יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שלו. הוא עמיד הרבה יותר מאשר לק מסורתי, עד שבועיים או יותר עם מריחה וטיפול נאותים. הוא גם עמיד יותר בפני שבבים וסדקים, כך שהמניקור שלך יישאר מושלם לאורך זמן. לק ג'ל ללא מכונה מגיע גם במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכלו למצוא את הגוון המושלם שיתאים לסגנון שלכם. זה גם קל להסרה, כך שתוכל לשנות את המראה שלך מתי שתרצה.

מריחת לק ג'ל ללא מכונה

כאשר מורחים לק ג'ל ללא מכונה, חשוב להשתמש בכלים הנכונים. התחל על ידי הכנת הציפורניים שלך עם פצירה ודוחף לציפורן כדי להסיר לכלוך או שמנים. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס של לק רגיל כדי להגן על הציפורניים שלך ולעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר. לאחר שכבת הבסיס יבשה, השתמשו במוליך או במברשת כדי למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות. ארפא כל שכבה תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ (בדרך כלל בין 30 שניות ל-2 דקות). לאחר מכן, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק. תרפא גם את המעיל הזה, אז סיימת!

הסרת לק ג'ל ללא מכונה

כשיגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, תצטרכו להשרות את הציפורניים באציטון למשך 10 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. לאחר הסרת כל הלק, השתמשי בפצירה כדי לסלק שאריות. סיים עם קרם לציפורן וקצת קרם ידיים כדי לשמור על הציפורניים והידיים שלך נראות רכות ובריאות.

השוואה מהירה

לק מסורתי פוליש ג'ל ללא מכונה
נמשך בסביבות 7 ימים מחזיק עד שבועיים או יותר
נוטה להיסדק ולהיסדק עמיד יותר בפני שבבים וסדקים
קל ליישום, אינו דורש ריפוי דורש אשפרה תחת מנורת UV או LED
קל להסרה דורש השרייה באציטון וגירוד

לק ג'ל ללא מכונה הוא דרך מדהימה להשיג ציפורניים באיכות סלון בבית. הוא גמיש יותר ועמיד יותר מלק מסורתי ומגיע במגוון צבעים וגימורים. בעזרת הכלים הנכונים וקצת תרגול תוכלו להשיג ציפורניים ג'ל מושלמות ללא צורך במכונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן