קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל מיני מאוס: דרך מהנה ויצירתית להוסיף צבע לציפורניים

לק ג'ל מיני מאוס: דרך מהנה ויצירתית להוסיף צבע לציפורניים

לק ג'ל מיני מאוס: דרך מהנה ויצירתית להוסיף צבע לציפורניים

מהו פוליש ג'ל מיני מאוס?

פוליש ג'ל מיני מאוס הוא דרך מהנה ויצירתית להוסיף כתם צבע לציפורניים שלך. זהו סוג של לק שנמשך כמו לק צבעוני מסורתי, אבל עם כמה שלבים נוספים. בניגוד ללק מסורתי, לק ג'ל מיני מאוס נרפא עם אור UV או LED, וכתוצאה מכך גימור עמיד יותר ועמיד יותר. בנוסף להיותו עמיד יותר ולאורך זמן, הוא גם מספק גימור מבריק שבטוח יהפוך את הראש.

יתרונות השימוש בלק ג'ל מיני מאוס

ישנם יתרונות רבים לשימוש בפוליש ג'ל מיני מאוס. ראשית, זה יכול להימשך עד שבועיים, תלוי עד כמה הוא מטופל. זה אומר שאת לא צריכה לדאוג לגבי סתתים או דהייה, כפי שהיית עושה עם לק מסורתי. זה גם מספק גימור מבריק שבטוח יהפוך את הראש. לבסוף, קל להסיר אותו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים לשנות את המראה שלהם לעתים קרובות.

כיצד למרוח פוליש ג'ל מיני מאוס

מריחת לק ג'ל מיני מאוס היא קלה ודורשת כמה שלבים נוספים מאשר לק מסורתי. ראשית, כדאי להקפיד לנקות את הציפורניים עם מגבון אלכוהול, כדי להסיר כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, עליך למרוח שכבת בסיס ולאחר מכן שתי שכבות של מיני מאוס ג'ל פוליש. לאחר שתסיים למרוח את הלק, עליך להשתמש באור UV או LED כדי לרפא כל שכבה. לאחר ריפוי, אתה יכול להוסיף שכבת עליון לתוספת ברק והגנה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל מיני מאוס

הסרת פוליש ג'ל מיני מאוס היא גם קלה. תצטרך להשרות את הציפורניים במים חמים ומסיר לק למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, קח דוחף לציפורן ודחוף בעדינות את כל הלק שנותר. לבסוף, השתמשו בצמר גפן ומסיר לק כדי להסיר שאריות שנותרו.

איפה אפשר לקנות פוליש ג'ל מיני מאוס

ניתן לרכוש פוליש ג'ל מיני מאוס ברוב חנויות היופי, בתי המרקחת ובאינטרנט. הוא זמין גם במגוון צבעים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם עבורך.

נסה את מיני מאוס ג'ל פוליש

אם את מחפשת דרך מהנה ויצירתית להוסיף כתם צבע לציפורניים שלך, שקול לנסות את הלק ג'ל מיני מאוס. זה קל למריחה, מחזיק עד שבועיים וקל להסרה. בנוסף, הוא מספק גימור מבריק שבטוח יהפוך את הראש. אז נסה את זה ותראה איזה הבדל זה עושה! למידע נוסף על מיני מאוס ג'ל פוליש, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן