קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל עם פרחים: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל עם פרחים: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל עם פרחים: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו ג'ל לק עם פרחים?

לק ג'ל עם פרחים הוא טרנד אמנות ציפורניים המשלב מניקור ג'ל בתוספת פרחים לחוץ או מיובש. זוהי דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי למראה שלך, שכן השילוב בין השניים מביא למניקור יפהפה ומושך את העין. ניתן להשתמש בפרחים ליצירת עיצובים מורכבים, או סתם כמבטא פשוט למניקור רגיל אחרת.

איך לעשות ג'ל לק עם פרחים

כדי לעשות לק ג'ל עם מניקור פרחים, התחל בהכנת הציפורניים. הסר כל לק קיים ונקה את הציפורניים עם מברשת ציפורניים וקצת מי סבון חמימים. גזוז את הציפורניים ושיוק אותן לצורה הרצויה. דחוף לאחור את הציפורניים והניח שכבת בסיס של לק ג'ל. ארפא את שכבת הבסיס עם אור UV. לאחר שכבת הבסיס מתרפא, זה הזמן למרוח את הפרחים. אתה יכול להשתמש בפרחים מיובשים או פרחים דחוסים. אם משתמשים בפרחים יבשים, השרו אותם במים חמימים לכמה דקות כדי לרכך אותם ולהפוך אותם לגמישים. לאחר ריכוך, השתמש בפינצטה כדי להחיל את הפרחים על הציפורניים. אתה יכול ליצור עיצובים מורכבים או פשוט להשתמש בהם כמבטא. ברגע שהפרחים נמצאים במקומם, השתמש במעיל עליון ג'ל שקוף כדי לאטום אותם במקומם. לרפא את השכבה העליונה עם אור UV ולאחר מכן להסיר את השאריות הדביקות עם קצת מסיר לק.

טיפים למריחת לק ג'ל עם פרחים

בחר את הפרחים הנכונים

בבחירת הפרחים למניקור שלך, הקפידי לבחור בפרחים שאינם רעילים ולא יגרמו לתגובות. פרחים מסוימים עשויים להיות עדינים מדי לשימוש, אז הקפד לעשות קצת מחקר לפני הבחירה.

הגן על הציפורניים שלך

הפרחים יכולים להיות עדינים למדי, אז הקפידו להשתמש בפינצטה כדי ליישם אותם. זה יגן על הציפורניים שלך מכל נזק.

השתמש במעיל עליון ג'ל שקוף

כדי להבטיח שהפרחים יישארו במקומם, השתמשו במעיל עליון ג'ל שקוף. זה יעזור לאטום אותם למקומם ולמנוע מהם לרדת.

הסר את השאריות הדביקות

לאחר סיום המניקור, השתמשי במסיר לק כדי להסיר את השאריות הדביקות. זה יעזור למניקור להחזיק מעמד זמן רב יותר ויבטיח שהוא ייראה במיטבו.

היתרונות של פוליש ג'ל עם פרחים

לק ג'ל עם פרחים הוא דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי ומושך את העין למניקור שלך. זו גם דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך ולהראות את היצירתיות שלך. ניתן להשתמש בפרחים ליצירת עיצובים מורכבים או רק כמבטא פשוט למניקור רגיל אחרת. ללק ג'ל עם פרחים יש גם מספר יתרונות נוספים. זה עמיד לאורך זמן ויימשך עד שבועיים עם טיפול נאות. הוא גם עמיד בפני שבבים ואינו דוהה או משתנה עם הזמן. זה גם פחות מזיק לציפורניים מאשר לק רגיל, מכיוון שהוא לא דורש השרייה או שיוף.

סיכום

לק ג'ל עם פרחים הוא דרך מצוינת להוסיף טוויסט ייחודי ומושך את העין למניקור שלך. זוהי דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך ולהראות את היצירתיות שלך. עם טיפול נאות, הוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים והוא פחות מזיק לציפורניים מאשר לק רגיל. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן