קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל קרית יובל: מדריך מקיף

לק ג'ל קרית יובל: מדריך מקיף

לק ג'ל קרית יובל: מדריך מקיף

מהו לק ג'ל קרית יובל?

לק ג'ל קרית יובל הוא סוג לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר מלק רגיל. הוא מוחל עם שכבת בסיס, שכבת צבע ושכבת עליון, כולם נרפאים באור UV או LED. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד לאורך זמן שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים. לק ג'ל קרית יובל הופך לפופולרי יותר ויותר בשל עמידותו, סבירות המחיר ונוחות השימוש שלו. הוא זמין במגוון צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שרוצות לשמור על הציפורניים שלהן במיטבן.

יתרונות לק ג'ל קרית יובל

ללק ג'ל של קרית יובל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. להלן כמה מהיתרונות הבולטים ביותר:

עֲמִידוּת

לק ג'ל קרית יובל מיועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. זה אומר שהוא לא יתקלף, ידהה או יתקלף באותה מהירות כמו לק רגיל. הוא גם לא ייפגע ממים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים שמבלים זמן רב במים.

יישום קל

לק ג'ל קרית יובל קל למריחה. זה לוקח פחות זמן למרוח מאשר לק מסורתי, וזה לא דורש שום כישורים או כלים מיוחדים. כל מה שאתה צריך זה לק ג'ל, נורת UV או LED וכמה דקות מזמנך.

סבירות

לק ג'ל קרית יובל משתלם הרבה יותר מלק מסורתי. בקבוק בודד יכול להחזיק מעמד עד שבועיים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שרוצה לחסוך כסף.

מגוון רחב של צבעים וגימורים

לק ג'ל קרית יובל זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שמקל על מציאת הגוון המושלם עבורך. ממטאליים נוצצים ועד צבעי קרם קלאסיים, לק ג'ל של קרית יובל יש משהו לכל אחת.

איך מורחים לק ג'ל קרית יובל

מריחת לק ג'ל קרית יובל קלה. כל מה שאתה צריך זה לק ג'ל, נורת UV או LED וכמה דקות מזמנך.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים. התחל בהסרת כל לק קיים, ולאחר מכן נייק ועצב את הציפורניים שלך. דחוף לאחור את כל הציפורניים, וודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות לפני שתתחיל.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מכן, הנח את ידך מתחת לאור UV או LED כדי לרפא את שכבת הבסיס.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח את שכבת הצבע. שוב, הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. הנח את היד שלך מתחת לאור UV או LED כדי לרפא את המעיל הצבעוני.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר ריפוי שכבת הצבע, יש למרוח את השכבה העליונה. שוב, הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. הנח את היד שלך מתחת לאור UV או LED כדי לרפא את השכבה העליונה.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, השתמשי במסיר לק כדי לנקות את עודפי הלק סביב האצבעות והציפורניים.

השוואה מהירה

מוצר עֲמִידוּת סבירות מגוון
לק ג'ל קרית יובל גָבוֹהַ גָבוֹהַ גָבוֹהַ
לק רגיל נָמוּך גָבוֹהַ בינוני

לק ג'ל קרית יובל הוא אופציה מעולה למי שרוצה ציפורניים עמידות ויפות. זה קל ליישום, עמיד ובמחיר סביר. בנוסף, הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שמקל על מציאת הגוון המושלם עבורך. אז אם את מחפשת לק עמיד יותר, לק ג'ל קרית יובל הוא בחירה מצוינת. למידע נוסף על מוצר זה,עיין בסרטון YouTube זה !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן