קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » מה ההבדל בין לק ג'ל ל-Bio Sculptr?

מה ההבדל בין לק ג'ל ל-Bio Sculptr?

. מה ההבדל בין לק ג'ל ל-Bio Sculptr?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנוסח עם פוטופולימריזציה. תהליך זה מנצל תגובה כימית המכונה פילמור, הקושרת את המולקולות בלק לציפורן. בניגוד ללק מסורתי, לק ג'ל אינו דורש שכבת בסיס, שכבה עליונה או זמן ייבוש בין שכבה לשכבה. התוצאה היא מניקור מבריק ועמיד לאורך זמן.

מה זה Bio Sculptr?

Bio Sculptr הוא סוג של טיפול ציפורניים המשתמש בשילוב של ג'ל ואקריליק על מנת לספק גימור חזק ועמיד לאורך זמן. בניגוד ללק ג'ל, Bio Sculptr אינו מצריך שימוש בשכבת בסיס או שכבת עליון. במקום זאת, טובלים את הציפורניים בתמיסה מיוחדת ולאחר מכן מרפאים באור UV. התוצאה היא גימור חזק ועמיד שנמשך עד מספר שבועות.

השוואה מהירה

לק ג'ל Bio Sculptr
דורש שכבת בסיס ומעיל עליון אין צורך בשכבת בסיס או שכבת עליון
דורש זמן ייבוש בין שכבה לשכבה אין צורך בזמן ייבוש
נותן גימור מבריק מעניק גימור חזק ועמיד לאורך זמן
נמשך עד שבועיים מחזיק עד מספר שבועות

כיצד למרוח לק ג'ל

לק ג'ל מיושם באותו אופן כמו לק מסורתי, עם כמה שינויים קלים. לפני מריחת הלק יש להכין את הציפורן כראוי, כולל שיוף והברקה. לאחר מכן יש לשטוף ולייבש את הציפורן. לאחר הכנת הציפורן, ניתן למרוח את שכבת הבסיס של לק הג'ל. חשוב להקפיד על מריחת שכבת הבסיס בצורה אחידה, וכל הציפורן מכוסה. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, ניתן למרוח את הצבע האמיתי של לק הג'ל בשכבות דקות ואחידות. לאחר מריחת כל שכבה, יש לרפא את הציפורניים תחת תאורת UV או LED למשך מספר דקות. תהליך זה מסייע להבטיח שהלק נצמד לציפורן ואינו יתקלף או יתקלף. לאחר השגת הצבע הרצוי, מורחים שכבה עליונה ומתרפאים תחת האור.

כיצד ליישם את Bio Sculptr

Bio Sculptr נמרח בשיטה שונה מלק מסורתי. כדי להתחיל, יש להכין את הציפורניים, כולל שיוף והברקה. לאחר מכן יש לשטוף ולייבש את הציפורניים. לאחר ההכנה, טובלים את הציפורניים בתמיסה מיוחדת ולאחר מכן מרפאים באור UV. לאחר ריפוי הציפורניים, הן מוכנות לטיפול ב-Bio Sculptr. טיפול זה כולל שכבות של תערובת ג'ל ואקריליק מיוחדת על הציפורניים. את התערובת מורחים בשכבות דקות כדי לבנות את החוזק והאורך הרצויים. לאחר מריחת כל שכבה, יש לרפא את הציפורניים תחת תאורת UV או LED למשך מספר דקות. לאחר השגת החוזק והאורך הרצויים, הציפורניים מוכנות לליטוש. שכבת עליון מיוחדת מוחלת ומתרפאת תחת האור. זה עוזר להבטיח שטיפול Bio Sculptr מוגן, ונמשך עד מספר שבועות.

סיכום

ללק ג'ל ול-Bio Sculptr יש כמה קווי דמיון, אבל הם שני מוצרים שונים. לק ג'ל דורש שכבת בסיס ושכבה עליונה וזמן ייבוש בין שכבה לשכבה, בעוד Bio Sculptr לא. לק ג'ל מעניק גימור מבריק ועמיד עד שבועיים, בעוד Bio Sculptr נותן גימור חזק ועמיד ויכול להחזיק עד מספר שבועות. בין אם תבחרי לק ג'ל או ב-Bio Sculptr, שני המוצרים יכולים לעזור לך להשיג את המניקור המושלם. למידע נוסף על מוצרים אלה, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן