קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל, המכונה גם ג'ל מאני, הוא סוג של לק שהפך יותר ויותר פופולרי עם השנים. הוא נמרח בדומה ללק רגיל, אך הוא מצריך מספר שלבים נוספים כדי להבטיח שהוא יישאר למשך תקופה ארוכה יותר. לק ג'ל זמין בצבעים רבים ושונים וניתן למרוח על ציפורניים טבעיות ומזויפות כאחד.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית, אך היא דורשת כמה כלים ואספקה מיוחדים. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד למרוח לק ג'ל:

  • התחל בהכנת הציפורניים. ניקה וצחצח את הציפורניים ודחוף לאחור את הציפורניים. הקפד להשתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר אבק או פסולת.
  • יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.
  • יש למרוח את שכבת הצבע ולרפא אותו מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.
  • יש למרוח את השכבה העליונה ולרפא אותה מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.
  • לאחר ריפוי השכבה העליונה, השתמשי במטלית נטולת מוך כדי להסיר את השכבה הדביקה על הציפורניים.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להתבצע בכמה דרכים שונות. הדרך הנפוצה ביותר היא להשרות צמר גפן במסיר לק ולהחזיק אותו כנגד הציפורן למשך מספר דקות. זה אמור לשחרר את הלק מספיק כדי להיות מסוגל להסיר אותו עם מקל לציפורן. אפשרות נוספת היא להשתמש בקובץ חשמלי כדי לנקות את הלק.

אזהרות בעת שימוש בלק ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל ציפורניים עמידות, אבל יש כמה אזהרות שכדאי לזכור בעת השימוש בו. לק ג'ל יכול להזיק יותר לציפורן הטבעית מאשר לק רגיל, לכן חשוב לעשות הפסקות בין מניקור ולתת לציפורניים הזדמנות לנשום. כמו כן, חשוב להקפיד על שימוש בכלים ובציוד המתאימים בעת המריחה וההסרה של לק הג'ל.

מה מייחד לק ג'ל מלק רגיל?

ישנם מספר הבדלים עיקריים בין לק ג'ל ללק רגיל. הברור ביותר הוא שלק ג'ל נדרש שלב ריפוי נוסף עם מנורת UV או LED. שלב ריפוי זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. לק ג'ל קשה יותר להסרה גם מלק רגיל, ולכן חשוב להשתמש באספקה ובטכניקות הנכונות בעת הסרתו.

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית עבור אלו שמחפשות מראה ציפורניים לאורך זמן. זה נמרח בערך כמו לק רגיל, אבל זה דורש כמה שלבים נוספים וכלים מיוחדים ואספקה. זה גם קשה יותר להסרה מאשר לק רגיל, ולכן חשוב להשתמש באספקה ובטכניקות הנכונות בעת הסרתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן