קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » מה צריך כדי להכין לק ג'ל?

מה צריך כדי להכין לק ג'ל?

מה צריך כדי להכין לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של מניקור שהולך וגדל בפופולריות. לק ג'ל נמרח על הציפורניים כמו לק מסורתי, אבל הוא נרפא עם אור UV או נורת LED במקום ייבוש באוויר. התוצאה היא גימור מבריק לאורך זמן שלא ישתב או ידהה.

מה אתה צריך כדי להכין לק ג'ל

לפני שתוכל להתחיל למרוח לק ג'ל, תצטרך כמה פריטים חיוניים. הנה רשימה של מה שאתה צריך:

ג'ל פוליש

הפריט הכי ברור שתצטרכו הוא לק הג'ל עצמו. לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכל לבחור את זה המתאים ביותר לסגנון שלך. כשאתה בוחר לק ג'ל, חפש אחד שמסומן במפורש כ"לק ג'ל" כדי שתדע שהוא יתרפא בצורה נכונה עם האור.

אור UV או LED

הפריט הבא שתצטרכו הוא אור UV או LED לריפוי הלק ג'ל. בבחירת אור, ודא שהוא תואם ללק הג'ל שבו אתה משתמש. חלק מהפנסים מיועדים לעבוד רק עם מותגים מסוימים של לק ג'ל, אז הקפד לבדוק את מפרטי המוצר לפני הקנייה.

מעיל בסיס וטופ מעיל

בנוסף ללק, תצטרך גם שכבת בסיס ושכבת עליון. את שכבת הבסיס מורחים תחילה כדי לעזור ללק להיצמד לציפורן, בעוד שהשכבה העליונה אוטמת את הצבע ומוסיפה ברק. שני המוצרים הללו צריכים להיות מסומנים כ"לק ג'ל" כדי להבטיח שהם תואמים ללק הג'ל שלך.

מוצרי הכנת ציפורניים

לפני שתוכל למרוח את לק הג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. תזדקק לפצירה, חיץ, דוחף לציפורניים ושמן לציפורן. מוצרים אלו יעזרו לך להכין את הציפורניים שלך ללק הג'ל ולהבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

מדור דעה אישית

לק ג'ל הוא דרך מדהימה לקבל צבע עמיד ללא צורך בטאצ'-אפים. התהליך עשוי לקחת קצת יותר זמן מאשר פוליש מסורתי, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ. בנוסף, עם הציוד הנכון, אתה יכול ליצור מניקור יפהפה בנוחות של הבית שלך. אני בהחלט ממליץ לנסות את זה! צפו במדריך להכנת לק ג'ל כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן