קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל בהיר

מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל בהיר

מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל בהיר

מהו פוליש ג'ל בהיר?

לק ג'ל בגוון בהיר הוא טיפול לציפורניים שנמרח כמו לק רגיל, אך מספק צבע תוסס ועמיד הרבה יותר. הלק ג'ל נרפא או מוקשה באור UV, כך שהוא מחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים או דהייה. זה הופך אותו לבחירה מצוינת לאירועים מיוחדים, כמו חתונות, כאשר אתה רוצה שהמניקור שלך ייראה מושלם למשך זמן רב יותר.

כיצד למרוח פוליש ג'ל בהיר

מריחת לק ג'ל בצבע בהיר היא קצת יותר מעורבת מאשר מריחת לק רגיל. לפני מריחת לק הג'ל, חשוב להכין את הציפורניים כראוי. משמעות הדבר היא הסרת כל לק קיים, דחיפה לאחור ושיוק הציפורניים שלך, ליטוף וניקוי הציפורניים שלך. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק הג'ל. זה צריך להיות מיושם דק ואחיד, ולאחר מכן לרפא עם אור UV. לאחר מכן, תצטרך למרוח שתי שכבות של לק ג'ל. הקפד לרפא כל שכבה באור UV לפני מריחת השכבה הבאה. סיים עם שכבת עליון, שוב אשפר כל שכבה עם אור UV.

כיצד להסיר פוליש ג'ל בהיר

הסרת לק ג'ל בהיר גוזלת קצת יותר זמן מאשר הסרת לק רגיל. חשוב לציין שלעולם אל תנסה לקלף את לק הג'ל, מכיוון שהדבר עלול להזיק לציפורניים שלך. כדי להסיר את הלק ג'ל, תצטרך להשרות את הציפורניים באציטון למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן או במקל ציפורניים מעץ כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל. אל תהיה אגרסיבי מדי, כי אתה עלול להזיק לציפורניים שלך. לאחר הסרת רוב הלק ג'ל, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לנקות את כל השאריות שנותרו.

בחירת הצבע הנכון

לק ג'ל בצבע בהיר הוא דרך נהדרת לבטא את עצמך ולהשמיע הצהרה עם הציפורניים שלך. ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים, מלבנים וקרמים קלאסיים ועד ורודים וכחולים פסטליים. בעת בחירת צבע, הקפד לבחור גוון המשלים את גוון העור שלך.

מציאת הסלון המתאים

אם את מחפשת מניקור מקצועי, חשוב למצוא את הסלון המתאים. חפשו סלונים המשתמשים בלק ג'ל באיכות גבוהה ויש להם טכנאים מנוסים. זה גם רעיון טוב לבדוק ביקורות על הסלון כדי לוודא שלקוחות אחרים חוו חוויה חיובית.

טיפוח הציפורניים שלך לאחר לק ג'ל

לאחר הסרת לק הג'ל הבהיר שלך, חשוב לטפל בציפורניים שלך. הקפידו להשתמש בקרם ידיים לחות באופן קבוע, ותנו לציפורניים שלכם הפסקה מלק ג'ל למשך מספר שבועות. זה ייתן לציפורניים שלך הזדמנות להתאושש ולהישאר בריאות. לק ג'ל בצבע בהיר יכול להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשוויץ בציפורניים שלך. עם טיפול ותשומת לב נאותים, תוכלי לשמור על הציפורניים שלך יפות במשך שבועות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן