קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » ממה עשוי לק ג'ל?

ממה עשוי לק ג'ל?

. ממה עשוי לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מנורת לד או UV. הוא עבה ועמיד יותר מלק רגיל והוא נמרח כחומר דמוי ג'ל. זוהי בחירה פופולרית בקרב נשים רבות בגלל אופיו עמיד לאורך זמן וגימור חלק.

ממה עשוי לק ג'ל?

הבסיס של לק ג'ל מורכב משילוב של פולימרים ומונומרים. הפולימרים והמונומרים יוצרים רשת של מולקולות שייצרו סרט על הציפורן. סרט זה מוקשה לאחר מכן על ידי חשיפה למנורת LED או UV. הפולימרים המשמשים בלק ג'ל הם בדרך כלל פוליאתיל מתאקרילט (PEMA) או פוליאוריטן (PU). המונומרים המשמשים הם בדרך כלל אתיל מתאקרילט, בוטיל מתאקרילט או אקרילטים. שאר המרכיבים בלק ג'ל הם בדרך כלל שילוב של פיגמנטים, חומרי צבע וניחוחות. אלו עוזרים ליצור את הצבע והריח הרצויים ללק.

במה שונה לק ג'ל מלק רגיל?

לק ג'ל שונה מלק רגיל בכמה מובנים. ראשית, הוא מוחל כחומר דמוי ג'ל ולאחר מכן מתקשה במנורת UV או LED. לק רגיל נמרח בצורה נוזלית ומתייבש באוויר. שנית, לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק רגיל נדבק בדרך כלל תוך מספר ימים ויש למרוח אותו מחדש. לבסוף, ללק ג'ל יש גימור חלק שנראה כמו מניקור מקצועי. לק רגיל יכול לעתים קרובות להיראות מפוספס ולא אחיד.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך קל יחסית. ראשית, עליך לנקות ולהכין את הציפורניים שלך. זה כולל גזירת ושיוק הציפורניים, דחיקת ציפורניים לאחור והסרת לכלוך או פסולת. לאחר מכן, תמרחי שכבת בסיס של לק ג'ל. שכבת הבסיס עוזרת לצבע להיצמד לציפורן ומונעת ממנה להישבר או לדהות. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, תמרחי את הצבע הרצוי של לק ג'ל. עליך למרוח שכבות דקות ואחידות של הלק כדי להבטיח גימור חלק ואחיד. לאחר שהצבע יתייבש, תרפא את הלק עם מנורת UV או LED. זה יקשיח את הלק ויעניק לו גימור מבריק לאורך זמן.

מה יכול לק ג'ל לעשות לציפורניים שלך?

לק ג'ל יכול לעשות הרבה לציפורניים שלך. זה יכול לעזור לגרום להם להיראות חלקים ומבריק, וזה יכול לעזור להגן עליהם מפני שבבים או דהייה. זה גם יכול לעזור לחזק את הציפורניים ולהפוך אותן לפחות נוטות להישבר.

השוואה מהירה

לק רגיל לק ג'ל
מיושם בצורה נוזלית מיושם כחומר דמוי ג'ל
צ'יפס תוך מספר ימים יכול להימשך עד שבועיים
יכול להיראות מפוספס ולא אחיד מעניק גימור חלק, בעל מראה מקצועי
אין צורך בשלב נוסף לריפוי דורש חשיפה למנורת UV או LED כדי לרפא

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף גימור מבריק לאורך זמן לציפורניים שלך. זה יכול לעזור לגרום להם להיראות חלקים ומקצועיים, וזה יכול לעזור להגן עליהם מפני שבבים או דהייה. זוהי גם דרך מצוינת להפוך את הציפורניים לחזקות יותר ופחות נוטות להישבר. אם אתה רוצה ללמוד עוד על לק ג'ל, אתה יכול לצפות בהדרכות ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן