קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » מריחת ג'ל פוליש בצורה נכונה

מריחת ג'ל פוליש בצורה נכונה

מריחת ג'ל פוליש בצורה נכונה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ומתרפא באמצעות מנורת UV או LED. סוג הלק הזה הופך לפופולרי יותר ויותר בגלל הגימור העמיד שלו, הברק המבריק והעמידות שלו. את הלק ג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפאים לאחר מריחת כל שכבה. התוצאה היא מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן שלא ישתב או ידהה עד שבועיים.

הכנת הציפורניים

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל שלך, עליך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. התחילו בניוק ועיצוב הציפורניים לצורה הרצויה. הקפידו לשייף את קצוות הציפורניים כמו גם את החלק העליון והצדדים. לאחר מכן, צחצחו את משטח הציפורן כדי להסיר כל פסולת וליצור משטח חלק.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר שהכנת את הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל שלך. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס ואשפרה אותה למשך הזמן שצוין עם מנורת UV או LED שלך. לאחר התייצבות שכבת הבסיס, ניתן להתחיל ליישם את הצבע. הקפידו ליישם את הצבע בשכבות דקות, תוך ריפוי כל שכבה למשך הזמן שצוין לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר שמריחת את כל שכבות הצבע, מרחי שכבת עליון ורפא אותה למשך הזמן שצוין.

הסרת ג'ל פוליש

כאשר אתה מוכן להסיר את לק הג'ל, השתמש בפצירה כדי לשבור את החותם של השכבה העליונה. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן בתמיסת מסיר והנח אותה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10 דקות. לאחר שנגמרו 10 הדקות, ניתן להסיר את נייר הכסף ולנגב את שאר הלק ג'ל בעזרת כרית הכותנה.

טיפול במניקור ג'ל פוליש שלך

לאחר שמריחת והסרת לק הג'ל שלך, אתה צריך לטפל בציפורניים ולציפורניים שלך. הקפד למרוח שמן לציפורן כדי לשמור על לחות הציפורן ובריאות. כמו כן, השתדלו להימנע ממגע עם מים וכימיקלים קשים מכיוון שהדבר עלול לגרום ללק ג'ל להישבר ולדהות.

סיכום

מריחת לק ג'ל בצורה נכונה היא חלק חשוב בהשגת מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. הקפידו להכין את הציפורניים כראוי, למרוח שכבות דקות של לק ג'ל ולרפא כל שכבה לזמן שצוין. לאחר סיום המניקור, הקפידי לטפל בציפורניים ובציפורניים שלך כדי לשמור על בריאותן. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ביוטיוב. למידע נוסף על טיפול בציפורניים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן