קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » מריחת לק ג'ל בחולון

מריחת לק ג'ל בחולון

מריחת לק ג'ל בחולון

מריחת לק ג'ל בחולון

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור איכותי בסלון מבלי לבזבז הון תועפות. בחולון, ישראל, מריחת לק ג'ל היא דרך פופולרית לשמור על מראה ציפורניים מצוחצח בצורה מושלמת. מדריך זה יעזור לך להבין כיצד למרוח לק ג'ל כדי שתוכל לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בחירת לק ג'ל נכון

בכל הנוגע ללק ג'ל, חשוב לבחור את המותג והפורמולה הנכונים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. חפשי לק ג'ל שמיועד במיוחד למריחה על ציפורניים טבעיות. רוב המותגים מציעים מגוון רחב של צבעים וגימורים. חשוב לקרוא היטב את ההוראות ולפעול לפיהן כדי להבטיח שהלק יחזיק מעמד ויראה במיטבו.

הכנת הציפורניים

לפני מריחת הלק ג'ל חשוב להכין את הציפורניים. התחילי בניוק הציפורניים לאורך ולצורה הרצויים. לאחר מכן, השתמשי במאגר ציפורניים כדי לשפשף את פני הציפורן, מה שעוזר ללק להיצמד טוב יותר. לאחר הליטוש, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור. לבסוף, השתמש במברשת ציפורניים כדי להסיר לכלוך או פסולת מהציפורניים.

מריחת לק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה ואחידה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש במשך דקה עד שתיים לפני מריחת הצבע. בעת מריחת הצבע, השתמשי במשיכות דקות ואחידות ואפשרי לכל שכבה להתייבש במשך שתי דקות. יש למרוח שתי שכבות צבע על כל ציפורן, ולאחר מכן לסיים עם שכבה עליונה. אפשר לשכבה העליונה להתייבש במשך שתי דקות לפני שאתה נוגע בכל דבר.

ריפוי הלק ג'ל

לאחר שהשכבה העליונה יבשה, הגיע הזמן לרפא את לק הג'ל. הניחו כל יד במנורת ציפורניים, והניחו לציפורניים להתרפא במשך שתי דקות. לאחר שתי דקות, הסר את הידיים מהמנורה ואפשר לציפורניים להתקרר.

הסרת לק ג'ל

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, חשוב לעקוב אחר השלבים הנכונים. התחל בהשריית צמר גפן או כרית באציטון, והנח אותו על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום כדי למנוע מהאצטון להתאדות. לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף והצמר גפן, והשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק מהציפורניים.

דעתי האישית

מריחת לק ג'ל בחולון היא דרך מצוינת לקבל מניקור איכותי בסלון מבלי להוציא הון תועפות. אני אוהבת את העובדה שהלק מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, והוא נראה נהדר. התהליך אולי נראה מאיים בהתחלה, אבל עם תרגול, קל לשלוט בו. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן