קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » ניוד קולור ג'ל פוליש – מדריך מקיף

ניוד קולור ג'ל פוליש – מדריך מקיף

ניוד קולור ג'ל פוליש – מדריך מקיף

מהו ניוד קולור ג'ל פוליש?

Niod Colour Gel Polish הוא לק עמיד הנמרח בשכבות ליצירת גימור אחיד ומבריק. זוהי בחירה פופולרית בקרב רבים בשל עמידותו וקלות היישום, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור אלה המחפשים גימור מניקור מקצועי. ניוד קולור ג'ל פוליש נמרח עם מברשת מיוחדת ודורש ריפוי עם מנורת UV או LED. הוא זמין במגוון צבעים, המאפשר לך ליצור מראה ייחודי ומסוגנן.

יתרונותיו של ניוד קולור ג'ל פוליש

ללק ג'ל ניוד קולור יתרונות רבים על פני לק רגיל. ראשית, הוא הרבה יותר עמיד ויכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות מבלי להישבר או לדהות. זה גם הרבה יותר קל למרוח מאשר לק רגיל, שכן הג'ל נמרח בשכבות דקות ולאחר מכן נרפא במנורת UV או LED. הגימור מבריק ואחיד, יוצר מראה מקצועי. לבסוף, הוא זמין במגוון רחב של צבעים, המאפשר לך ליצור מראה ייחודי ומסוגנן.

קל ליישום

מריחת הלק ג'ל ניוד קלה הרבה יותר מלק רגיל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למרוח את הג'ל בשכבות דקות באמצעות מברשת מיוחדת, ולאחר מכן לרפא אותו עם מנורת UV או LED. תהליך זה מקל בהרבה על יצירת גימור אחיד ומבריק, ומאפשר לך להשיג תוצאות סלון בבית.

עמיד ביותר

ניוד קולור ג'ל לק הרבה יותר עמיד מלק רגיל, שכן הוא עמיד יותר בפני סתתים ודהייה. זה יכול להימשך עד שלושה שבועות ללא צורך בטאצ'-אפים, כלומר תוכל ליהנות מהמניקור שלך לאורך זמן.

מגוון רחב של צבעים

ניוד קולור ג'ל פוליש זמין במגוון רחב של צבעים, המאפשר לך ליצור מראה ייחודי ומסוגנן. מעירומים עדינים ועד צבעים עזים ונועזים, יש משהו לכל אחד.

יישום והסרה של פוליש ג'ל ניוד קולור

יישום

מריחת ניוד קולור ג'ל פוליש היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים על ידי שיוף והברקה, ולאחר מכן לדחוף לאחור את הציפורניים. ברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל למרוח את הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הג'ל על הציפורן, ולאחר מכן רפא אותה עם מנורת UV או LED. חזור על תהליך זה עד שתשיג את המראה הרצוי. לאחר שכל הציפורניים מתרפאות, מרחי שכבת עליון כדי לתת גימור מבריק ואחיד. זה גם יעזור לאטום את הצבע ולהגן על הציפורניים מפני נזק. לבסוף, נקה את כל הג'ל העודף מסביב לציפורניים עם מברשת ציפורניים או חוצץ.

הֲסָרָה

הסרת ניוד קולור ג'ל פוליש היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, תצטרך להשתמש בכרית כותנה ספוגה באצטון כדי לפרק את הג'ל. ברגע שזה נעשה, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לטשטש בעדינות את הג'ל שנותר. לבסוף, השתמשו בדוחף לציפורן כדי להסיר פיסות ג'ל עקשניות, ולאחר מכן השתמשו בשמן מזין לציפורניים כדי להגן על הציפורניים.

השוואה מהירה

מוצר עֲמִידוּת יישום צבעים זמינים
פוליש ג'ל ניוד קולור עד 3 שבועות קַל טווח רחב
לק רגיל עד 4 ימים קשה יותר טווח מוגבל

בסך הכל, ניוד קולור ג'ל פוליש הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת מניקור ארוך טווח ומראה מקצועי. הוא קל ליישום וזמין במגוון רחב של צבעים, המאפשר ליצור מראה ייחודי ומסוגנן. למידע נוסף על אופן היישום וההסרה של Niod Color Gel Polish, עיין במדריך זה של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן