קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל בצורת שקדים: סקירה כללית

פוליש ג'ל בצורת שקדים: סקירה כללית

פוליש ג'ל בצורת שקדים: סקירה כללית

פוליש ג'ל בצורת שקדים: סקירה כללית

לק ג'ל הוא טרנד אמנות ציפורניים מאוד פופולרי כרגע, ואחת הצורות הפופולריות ביותר ללק ג'ל היא צורת השקדים. סגנון זה של מניקור מצוין להוספת אורך לציפורניים, כמו גם לגרום להן להיראות אלגנטי ומתוחכם יותר. במאמר זה, נסקור מהו לק ג'ל בצורת שקדים, וכיצד למרוח אותו.

מהו פוליש ג'ל בצורת שקדים?

לק ג'ל בצורת שקדים הוא סוג של מניקור הכולל צביעת הציפורניים בסוג מיוחד של לק ג'ל המיועד למריחה על הציפורניים בצורת שקדים. הלק ג'ל נמרח בצורה שהוא יוצר צורת שקד על הציפורן. צורת השקדים נועדה לגרום לציפורניים להיראות ארוכות ואלגנטיות יותר.

כיצד למרוח פוליש ג'ל בצורת שקדים

מריחת לק ג'ל בצורת שקדים היא קלה יחסית, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור להבטיח מניקור מוצלח. ראשית, חשוב לוודא שהציפורניים מוכנות כראוי לפני מריחת הלק ג'ל. זה כולל שיוק הציפורניים, ליטוש ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר הכנת הציפורניים, ניתן למרוח את לק הג'ל. בעת מריחת הלק ג'ל, חשוב להשתמש במברשת המיועדת במיוחד למריחת לק ג'ל. המברשת צריכה להיות מעט לחה, ויש להשתמש בה כדי למרוח את לק הג'ל בצורת השקדים הרצויה. חשוב ללכת לאט ולהיזהר בעת מריחת הלק ג'ל, ועדיף להתחיל בבסיס הציפורן ולהתקדם למעלה. לאחר מריחת הלק ג'ל יש להשאירו לייבוש מספר דקות. לאחר שהלק ג'ל מתייבש, יש למרוח שכבה עליונה על מנת להגן על המניקור ולהאריך אותו. לאחר מריחת השכבה העליונה, יש לרפא את הציפורניים תחת אור UV למשך מספר דקות.

השוואה מהירה

סוג מניקור זמן יישום עֲמִידוּת
פוליש ג'ל בצורת שקדים 30 דקות 2-3 שבועות
פולנית רגילה 15 דקות שבוע 1
אקריליק 45 דקות 3-4 שבועות

לק ג'ל בצורת שקדים הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור מסוגנן ואלגנטי שיחזיק מעמד מספר שבועות. קל יחסית ליישום, וניתן לעשות את זה בבית עם הכלים והחומרים הנכונים. אם את מחפשת מניקור עמיד שנראה נהדר, לק ג'ל בצורת שקדים בהחלט שווה לשקול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן