קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » פוליש ג'ל כחול בהיר – קבל את המראה ללא הנזק

פוליש ג'ל כחול בהיר – קבל את המראה ללא הנזק

. פוליש ג'ל כחול בהיר – קבל את המראה ללא הנזק

פוליש ג'ל כחול בהיר – קבל את המראה ללא הנזק

לק ג'ל הוא טרנד ציפורניים פופולרי שכובש את עולם היופי בסערה. זוהי דרך לקבל מראה ברק גבוה ותוסס ללא הנזקים שמגיעים עם אקריליק או ציפורניים מלאכותיות אחרות. לק ג'ל כחול בהיר הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע וברק לציפורניים שלך מבלי לדאוג לפגוע בהן. לק ג'ל הפך להיות כל כך פופולרי כי זה קל למריחה והוא מספק גימור לאורך זמן. הלק נמרח בשכבות דקות, וכל שכבה נרפאת באמצעות נורת לד או נורת UV. תהליך זה עוזר לנעול את הצבע, והמוצר המוגמר נראה כמו מני-פדי מקצועי. לק ג'ל כחול בהיר הוא אחד הגוונים הפופולריים ביותר, מכיוון שהוא מוסיף רמז עדין של צבע מבלי להיות נועז מדי. אחד הדברים הטובים ביותר בלק ג'ל כחול בהיר הוא שניתן לשלב אותו עם צבעים אחרים כדי ליצור מראה ייחודי. לדוגמה, אתה יכול לשלב אותו עם ורוד חיוור למראה עדין יותר, או להוסיף לבן בוהק כדי להפוך את הצבע להבליט. תוכלי גם להשתמש בלק ג'ל בצבע תכלת כציפורן מבטא, כלומר כאשר את משתמשת בצבע אחר על ציפורן אחת כדי ליצור מראה מהנה ומסוגנן.

מריחת לק ג'ל כחול בהיר

אם אתה חדש עם לק ג'ל, מריחת לק ג'ל כחול בהיר יכולה להיראות מאיימת. עם זאת, התהליך הוא למעשה די פשוט. לפני שאת מורחת את הלק, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמן או לכלוך. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את פני הציפורניים שלך ולהפוך אותן לחלקות. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, זה הזמן למרוח את לק הג'ל התכלת. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הלק וריפוי עם נורת LED או UV. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה שנייה ולרפא אותה שוב. ניתן גם למרוח שכבה שלישית לתוספת ברק ועמידות.

הסרת לק ג'ל כחול בהיר

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל התכלת שלך, חשוב להשתמש במוצרים הנכונים. לעולם אל תנסה לקלף או להוריד את הלק, מכיוון שזה עלול לגרום לנזק לציפורניים שלך. במקום זאת, השתמשו במסיר לק ג'ל שתוכנן במיוחד למטרה זו. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר והנחתה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את האצבע בנייר כסף כדי לשמור על הרפידה במקומה. השאר אותו למשך 10-15 דקות, ולאחר מכן השתמש במקל כתום כדי להסיר בעדינות את הלק. חזור על כל ציפורן, ולאחר מכן נקה את הציפורניים שלך עם מים וסבון עדינים.

השוואה מהירה

ג'ל פוליש אקריליק
קל ליישום יותר קשה ליישם
גימור עמיד לאורך זמן גימור קצר יותר
קל כבד יותר
ניתן להסיר עם מסיר חייב להיות ספוג

לק ג'ל כחול בהיר הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע וברק לציפורניים שלך מבלי לדאוג לפגוע בהן. תהליך היישום קל והוא מספק גימור לאורך זמן. בנוסף, ניתן לשלב אותו עם צבעים אחרים כדי ליצור מראה ייחודי. כשמגיע הזמן להסיר אותו, ודא שאתה משתמש במוצרים הנכונים כדי להימנע מפגיעה בציפורניים שלך. אם את מחפשת דרך להשיג את המראה בלי שום נזק, לק ג'ל תכלת הוא הפתרון המושלם. לטיפים וטריקים נוספים כיצד למרוח לק ג'ל, עיין במדריך זה של YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן