קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » פוליש ג'ל לראש השנה

פוליש ג'ל לראש השנה

. פוליש ג'ל לראש השנה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא באור אולטרה סגול. הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות עם טיפול נאות. הוא מוחל בשכבות דקות וכל שכבה חייבת להתרפא תחת מנורת UV או LED למשך מספר דקות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובי ציפורניים רבים ושונים.

חומרים דרושים לג'ל פוליש

מריחת לק ג'ל דורשת מספר חומרים, ביניהם מנורת UV או LED, כדורי צמר גפן, מסיר לק, מגבונים ללא מוך, שכבת בסיס, שכבת עליון וצבע לק ג'ל לבחירתכם. תצטרך גם דוחף לציפורן, פצירה ומאגר ציפורניים כדי להכין את הציפורניים שלך לפני מריחת הלק.

תהליך יישום והסרה

מריחת לק ג'ל היא תהליך שצריך לעשות בזהירות כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. לאחר הכנת הציפורניים, יש למרוח תחילה את שכבת הבסיס ולרפא מתחת למנורה למשך שתי דקות. לאחר מכן, יש למרוח ולרפא שתי שכבות דקות של צבע לק ג'ל. לבסוף, יש למרוח את השכבה העליונה ולרפא אותה למשך שתי דקות. התהליך כולו אמור להימשך כ-10 דקות. הסרת הלק ג'ל היא גם חלק חשוב בתהליך. להסרת הלק יש להשרות צמר גפן עם מסיר לק ולהניח מעל הציפורן. עטפו את הציפורן במגבון נטול מוך והשאירו אותה למשך 10 דקות. לאחר מכן, דחוף בעדינות את הלק עם דוחף לציפורן וסיים בניגוב שאריות שאריות.

השוואה בין מותגים וזנים שונים

מותג מגוון זוהר עֲמִידוּת
אסי ג'ל קוטור גָבוֹהַ עד 14 ימים
OPI ברק אינסופי גָבוֹהַ עד 10 ימים
סאלי הנסן ג'ל ברק גָבוֹהַ עד 7 ימים

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך מראה יפהפה לאורך זמן. עם מריחה והסרה נכונה, תוכלי ליהנות מהמניקור שלך במשך שבועות. עם כל כך הרבה מותגים וזנים שונים לבחירה, חשוב להשוות ביניהם כדי למצוא את המותג המתאים ביותר לצרכים שלך. בין אם את מחפשת גימור ברק גבוה או מראה עדין יותר, יש לק ג'ל המושלם עבורך בראש השנה הזה. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על ג'ל פוליש לראש השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן