קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » פוליש ג'ל עדין צבעים – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל עדין צבעים – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל עדין צבעים – כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל של Delicate Colors?

לק ג'ל Delicate Colors הוא סוג לק המציע מראה עמיד ויפה. הלק מורכב משילוב של חומרים כימיים מסוימים שבחשיפה לאור אולטרה סגול (UV) או לד, מתקשים ויוצרים שכבת הגנה. שכבת הלק הזו הרבה יותר עמידה בפני שבבים מלק רגיל ויכולה להחזיק מעמד בין שבועיים לארבעה שבועות.

יתרונותיו של Delicate Colors פוליש ג'ל

לשימוש בלק ג'ל של Delicate Colors יש יתרונות רבים. לא רק שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, אלא שהוא גם נשאר מבריק ואינו דורש שכבת עליון. בנוסף, לק ג'ל אינו דורש טיפול מיוחד בציפורניים או כימיקלים קשים להסרה.

תוצאות לאורך זמן

לק ג'ל מציע גימור ארוך יותר מאשר לק רגיל. בהתאם לסוג הלק ג'ל המשמש, גימור זה יכול להימשך בין שבועיים לארבעה שבועות. זה נהדר עבור אנשים שאין להם זמן למרוח לק מחדש לעתים קרובות.

אין צורך בטיפול מיוחד

בניגוד ללקים אחרים, לק ג'ל אינו דורש טיפול נוסף או כימיקלים כדי להגן עליו. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אנשים שרוצים לשמור על מראה הציפורניים שלהם נהדר מבלי לדאוג לטיפול מיוחד או כימיקלים קשים.

אין צורך ב-Top Coat

לק רגיל דורש שכבת עליון כדי לעזור להגן עליו מפני סתתים וכדי לשמור על מראה מבריק. עם לק ג'ל של Delicate Colors, אין צורך בשכבת עליון. זה חוסך זמן וכסף, והוא נהדר עבור אנשים שרוצים מראה יפה מבלי לדאוג לצעדים נוספים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל של Delicate Colors

מריחת לק ג'ל של Delicate Colors אינה קשה, אך היא דורשת מספר שלבים. לפני שתתחיל, ודא שיש לך את כל החומרים הדרושים, כגון פצירה, מסיר לציפורן, מאגר ציפורניים ומנורת UV או LED. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: הכן את הציפורניים

השלב הראשון במריחת לק ג'ל של Delicate Colors הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל על ידי שימוש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר קצוות גסים. לאחר מכן, השתמש במסיר לציפורניים ובמאגר ציפורניים כדי להסיר כל שמנים ופסולת מהציפורניים שלך.

שלב 2: החל את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, זה הזמן למרוח את הלק. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל Delicate Colors על כל ציפורן, הקפד לכסות את כל פני השטח. לאחר מכן, הניחו את הציפורניים מתחת למנורת UV או LED למשך שתי דקות כדי לאפשר ללק להתייצב.

שלב 3: מרחי את ה- Top Coat

לאחר התייצבות שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את השכבה העליונה. יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן ולהחזיר אותה מתחת למנורת ה-UV או ה-LED למשך שתי דקות. זה יעזור להגן על הלק ולשמור על מראה מבריק.

שלב 4: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה נקבעה, הגיע הזמן לנקות את הציפורניים. השתמש במברשת ציפורניים כדי להסיר כל עודפי לק שאולי נקלע לעור שלך. לאחר שתסיים, אתה מוכן עם לק הג'ל של Delicate Colors שלך!

סיכום

לק ג'ל של Delicate Colors הוא דרך מצוינת לקבל מראה עמיד ויפה. לא רק שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, אלא שהוא גם אינו דורש טיפול מיוחד או כימיקלים קשים להסרה. בנוסף, אין צורך בשכבת עליון, מה שחוסך זמן וכסף. מריחת לק ג'ל של Delicate Colors אינה קשה, אך היא דורשת מספר שלבים. לאחר שיש לך את כל האספקה הדרושה, הכן את הציפורניים שלך, מרחי את הלק, הניחו אותו מתחת למנורת UV או LED, מרחו את השכבה העליונה, ונקו כל עודפי לק. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבל ציפורניים יפות שבטוח יחזיקו מעמד. למידע נוסף על לק ג'ל של Delicate Colors, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בכמה מדריכים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן