קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ורוד עתיק: מניקור מושלם

פוליש ורוד עתיק: מניקור מושלם

פוליש ורוד עתיק: מניקור מושלם

לק ורוד עתיק: מה זה?

לק ג'ל ורוד עתיק הוא מראה ציפורניים פופולרי שנמצא בטרנד כבר כמה שנים. זה מראה שנראה בכל מקום ממסלולים ועד חתונות, ולא קשה להבין למה. גוון ורוד עדין וייחודי זה הוא דרך מושלמת להוסיף מגע של קסם מהעולם הישן לציפורניים שלך. לק ג'ל ורוד עתיק הוא סוג של לק המשתמש בנוסחה מיוחדת כדי להעניק לציפורניים גימור עמיד יותר. זה נמרח כמו לק רגיל אבל זה נרפא עם אור UV או אור LED כדי להגדיר אותו. פוליש מסוג זה יחזיק מעמד עד שבועיים, תלוי בטיפול בו.

כיצד מיישמים פוליש ג'ל ורוד עתיק?

מריחת לק ג'ל ורוד עתיק אינה שונה בהרבה ממריחת לק רגיל. ההבדל העיקרי הוא שלאחר מריחת הלק, יש לרפא אותו עם אור UV או LED. תהליך ריפוי זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ומבטיח שהצבע יישאר חי. כדי למרוח את לק הג'ל, מכינים תחילה את הציפורן בשכבת בסיס. זה יעזור ללק להיצמד לציפורן ולמנוע ממנה להישבר. לאחר מריחת שכבת הבסיס, הלק נמרח בשכבות דקות, תוך הקפדה על מכסה הקצה החופשי של הציפורן. לאחר מריחת הלק, יש לרפא אותו תחת האור למשך הזמן שצוין. לאחר תהליך הריפוי, הציפורניים נאטמות בשכבה עליונה.

בחירת הגוון הנכון של ורוד עתיק

כשמדובר בלק ג'ל ורוד עתיק, ישנם גוונים רבים לבחירה. מהורוד רך ומושתק ועד לגוונים נועזים ובהירים יותר, אין ספק שיש גוון שמתאים לסגנון שלך. חשוב לבחור גוון שמשלים את גוון העור שלך ומתאים למראה שאת הולכת אליו.

טיפול בלק ג'ל ורוד עתיק

כדי להפיק את המרב מהלק ג'ל הוורוד העתיק שלך, חשוב לתת לו את הטיפול המתאים. משמעות הדבר היא הימנעות מפעילויות שעלולות לגרום לו להישבר או להתקלף. זה כולל פעילויות כמו שטיפת כלים או ביצוע עבודות בית, מכיוון שהמים והכימיקלים עלולים להזיק לפוליש. כמו כן, חשוב להימנע משימוש במסירי לק על בסיס אצטון, שכן הדבר עלול לגרום לדהיית הלק.

המניקור המושלם עם לק ג'ל ורוד עתיק

לק ג'ל ורוד עתיק הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של קסם מהעולם הישן לציפורניים שלך. בין אם את הולכת על מראה עדין וקלאסי או משהו קצת יותר נועז, הגוון העדין הזה של ורוד יבליט את הציפורניים שלך. עם טיפול נאות, תוכל ליהנות מהלק ג'ל הוורוד העתיק שלך עד שבועיים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן