קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » תמונות של ג'ל פוליש עדין | טיפים ליופי ובריאות

תמונות של ג'ל פוליש עדין | טיפים ליופי ובריאות

תמונות של ג'ל פוליש עדין | טיפים ליופי ובריאות

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שיכול להעניק לציפורניים שלך גימור יפה ועמיד לאורך זמן. הוא נמרח כמו לק מסורתי, אבל עם כמה שלבים נוספים. לאחר מריחת הלק, עליך לרפא אותו תחת מנורת LED או UV. תהליך זה מקשיח את הלק, מה שהופך אותו לעמיד יותר בפני שבבים ושריטות. זה הופך את לק ג'ל לבחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים מניקור עמיד לאורך זמן.

כיצד לבחור את הצבע הנכון

כשזה מגיע לבחירת הצבע הנכון של לק ג'ל, חשוב לקחת בחשבון את גוון העור שלך. צבעים כהים יותר נראים נהדר על גווני עור בהירים יותר, בעוד צבעים בהירים יותר נראים נהדר על גווני עור כהים יותר. אתה יכול גם לבחור צבע המשלים את המלתחה שלך. בדרך זו, תוכלי לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר ללא קשר לאירוע.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני הלקים המסורתיים. לק ג'ל עמיד יותר בפני שבבים ושריטות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שפעילים או בעלי אורח חיים עמוס. תהליך ריפוי הלק תחת מנורת LED או UV מסייע גם בחיזוק הציפורניים, מה שהופך אותן פחות מועדות לשבירה.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל, חשוב לקחת את הזמן. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות והקפידו לרפא כל שכבה למשך הזמן המומלץ. חשוב גם לנקות ולהכין את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

השוואה מהירה

לק מסורתי ג'ל פוליש
נמרח כמו לק מסורתי יש לרפא תחת מנורת LED או UV
לטווח קצר יותר עמיד לאורך זמן ועמיד יותר בפני שבבים ושריטות
לא מחזק ציפורניים מחזק ציפורניים

דעה אישית

אני אוהבת להשתמש בלק ג'ל בגלל התוצאות ארוכות טווח שהוא נותן לי. אני תמיד עסוקה ובדרך, אז מניקור שנמשך שבועות זה מאוד נוח. בנוסף, אני אוהב להיות מסוגל לבחור מתוך כל כך הרבה צבעים וגימורים. החיסרון היחיד הוא שלוקח קצת יותר זמן למרוח ולרפא מאשר לק מסורתי, אבל לדעתי זה שווה את המאמץ הנוסף. אני בהחלט ממליצה לנסות לק ג'ל אם את מחפשת מניקור עמיד. לטיפים נוספים ליופי ובריאות, בדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן