קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך להכין ג'ל לק בעצמך

איך להכין ג'ל לק בעצמך

איך להכין ג'ל לק בעצמך

מה תצטרך לעשות לק ג'ל

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא חוויה מהנה ומתגמלת. לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה.

ג'ל בסיס וטופ קואט

ראשית, תצטרך לרכוש בסיס ג'ל ומעיל עליון. אלו פורמולות מיוחדות המסייעות ביצירת המרקם והברק דמויי ג'ל של לקים מקצועיים. הם נמכרים בדרך כלל בערכות, אז הקפידו לקרוא את התווית ולבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

צבע ג'ל

השלב הבא הוא לבחור את הצבע של לק ג'ל שאתה רוצה. לקים ג'ל מגיעים בצבעים וגוונים רבים, אז קחו את הזמן ובחרו את האחד המושלם עבורכם.

מנורת UV או LED

לבסוף, תצטרך לקנות מנורת UV או LED. המנורה משמשת לריפוי הלק ג'ל ולהעניק לו את הברק המבריק שלו. הקפד לבחור אחד חזק מספיק כדי לרפא את לק הג'ל.

איך להכין פוליש ג'ל

עכשיו כשיש לך את כל הציוד שלך, אתה יכול להתחיל להכין לק ג'ל משלך.

שלב ראשון: הכן את הציפורניים

הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים. התחל על ידי שטיפת ידיים והסרת כל לק ישן. לאחר מכן, השתמשו בפצירה כדי לעצב ולצחצח את הציפורניים. לבסוף, השתמש במקל לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורניים.

שלב שני: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, תוכל למרוח את שכבת הבסיס. התחל בצביעה של שכבת הבסיס על הציפורן בתנועות ארוכות ואחידות. הקפד לכסות את כל הציפורן. לאחר מכן, ארפא את שכבת הבסיס מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב שלישי: החל את ה-Color Coat

כעת, אתה יכול ליישם את שכבת הצבע. התחל בצביעה של שכבת הצבע על הציפורן בתנועות ארוכות ואחידות. הקפד לכסות את כל הציפורן. לאחר מכן, ארפא את שכבת הצבע מתחת למנורת UV או LED למשך פרק הזמן המומלץ.

שלב רביעי: מרחי את המעיל העליון

השלב האחרון הוא ליישם את השכבה העליונה. התחל על ידי צביעת המעיל העליון על הציפורן בתנועות ארוכות ואחידות. הקפד לכסות את כל הציפורן. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב חמישי: ניקוי

לאחר שסיימת לרפא את השכבה העליונה, תוכלי לנקות את כל עודפי הלק שנמצאים מסביב לציפורן. השתמש במברשת קטנה ובאצטון כדי לנגב כל עודף.

מחשבות אחרונות

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא חוויה מהנה ומתגמלת. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, אתה יכול להגיע לתוצאות בעלות מראה מקצועי תוך זמן קצר. לטיפים והדרכות נוספות, הקפד לבדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן