קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » איך להכין לק ג'ל משלך בבית

איך להכין לק ג'ל משלך בבית

איך להכין לק ג'ל משלך בבית

מבוא להכנת ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא סוג של לק שהפך ליותר ויותר פופולרי עם השנים. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא עם אור אולטרה סגול (UV). תהליך זה מביא לגימור מבריק עמיד ועמיד יותר מלק רגיל. ניתן להסיר את הלק ג'ל בקלות עם מסיר אצטון. אמנם אפשר לקבל מניקור ג'ל לק מקצועי, אבל אפשר גם להכין לק ג'ל משלך בבית.

מה אתה צריך

הכנת לק ג'ל משלך בבית דורשת כמה פריטים פשוטים. ראשית, תצטרך לק רגיל. זה יכול להיות כל צבע או עיצוב. אתה צריך גם לקבל קצת פיברגלס, שהוא סוג של רשת המשמשת לעתים קרובות לחיזוק ציפורניים. הפיברגלס עוזר להפוך את הלק ג'ל לעמיד יותר ולאורך זמן. לבסוף, תצטרך מנורת UV. מדובר בסוג מיוחד של מנורה הפולטת אור UV, וזה מה שמרפא את הלק ג'ל.

שלב ראשון: הכנת הציפורניים

השלב הראשון בהכנת לק ג'ל משלך הוא הכנת הציפורניים. התחל על ידי שטיפת וייבוש ידיים וציפורניים. הקפידו להסיר כל לק ישן. כמו כן, מומלץ להשתמש בפצירה כדי לשייף את הציפורניים לצורה הרצויה. השתמשי במאגר כדי להבריק את הציפורניים, מה שיעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר.

שלב שני: מריחת הפולנית

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן להתחיל למרוח את הלק. התחל על ידי מריחת שכבת בסיס של לק רגיל. זה יכול להיות באותו צבע או צבע שונה מהלק ג'ל. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש לחלוטין לפני שתעברו לשלב הבא.

שלב שלישי: מריחת הפיברגלס

השלב הבא הוא ליישם את הפיברגלס. חותכים את הפיברגלס לרצועות קטנות בגודל זהה לציפורניים. מורחים שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורניים ומניחים מעל את רצועות הפיברגלס. יש לוודא שהפיברגלס מכוסה לחלוטין בלק ג'ל. הניחו לציפורניים להתייבש כ-10 דקות.

שלב רביעי: ריפוי הפולני

לאחר שהציפורניים יבשות, ניתן לרפא את לק הג'ל עם מנורת ה-UV. הנח את הציפורניים מתחת למנורת UV למשך כשתי דקות. זה ירפא את לק הג'ל ויהפוך אותו ליותר עמיד ועמיד לאורך זמן.

גימור

לאחר שהלק ג'ל נרפא, אתה יכול להוסיף כמה ליטושים. אם תרצו שללק הג'ל יהיה גימור מבריק, תוכלו למרוח שכבת עליון. אתה יכול גם להשתמש בכלי אמנות ציפורניים כדי ליצור עיצובים או דוגמאות על הציפורניים. לבסוף, אתה יכול להשתמש בשמן לציפורן כדי להרטיב את הציפורניים ולשמור על מראה בריא.

סיכום

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף וליצור מראה ייחודי. עם כמה פריטים פשוטים וקצת סבלנות, תוכלי ליצור ציפורניים באיכות סלון שיחזיקו מעמד במשך שבועות. אז אם את מחפשת דרך לחסוך כסף וליצור מניקור בהתאמה אישית, נסי להכין לק ג'ל משלך בבית. למידע נוסף על לק ג'ל עשה זאת בעצמך, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן