קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל סגול בהיר – כל מה שאתה צריך לדעת!

לק ג'ל סגול בהיר – כל מה שאתה צריך לדעת!

לק ג'ל סגול בהיר – כל מה שאתה צריך לדעת!

מהו פוליש ג'ל סגול בהיר?

לק ג'ל סגול בהיר הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתקבע באור UV. זהו סוג לק עמיד ועמיד יותר מאשר לק רגיל. לק ג'ל קיים די הרבה זמן וממשיך להיות בחירה פופולרית עבור אנשים רבים.

מריחת לק ג'ל סגול בהיר

מריחת לק ג'ל סגול בהיר שונה במקצת מאשר מריחת לק רגיל. ראשית, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. יש לנתק את הציפורניים ולהבריף, ולאחר מכן לשטוף קלות במים חמים וסבון. לאחר שהציפורניים מתייבשות, יש למרוח שכבת בסיס. שכבת הבסיס תעזור לצבע של לק ג'ל סגול בהיר להופף. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, יש למרוח את לק הג'ל הסגול הבהיר. יש למרוח את הג'ל בשכבות דקות ולרפא תחת אור UV לאחר כל שכבה. בהתאם למותג הלק ג'ל, ייתכן שיהיה צורך במספר שכבות כדי להשיג את הצבע הרצוי.

טיפים למריחת לק ג'ל סגול בהיר

כאשר מורחים לק ג'ל סגול בהיר, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. הקפידו להשתמש במברשת דקה ולצפות את הציפורן בשכבות דקות. ריפוי הלק תחת אור UV חשוב לוודא שהג'ל מתקבע כהלכה. לבסוף, הקפידו לכסות את הקצוות של כל ציפורן כך שהג'ל יישאר במקומו ולא יישבר.

לק ג'ל טיפוח סגול בהיר

על מנת לוודא שהלק הג'ל הסגול הבהיר יחזיק מעמד, חשוב להקפיד על טיפול נאות. לאחר שהג'ל נמרח והתרפא, יש לאטום אותו בשכבת עליון. זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ושומר על מראה מבריק. חשוב להמעיט במגע עם מים ב-24 השעות הראשונות לאחר מריחת הלק ג'ל. זה יעזור ללק להיצמד לציפורן ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. חשיפה ארוכה למים עלולה לגרום לקילוף של הג'ל ולהישבר.

הסרת לק ג'ל סגול בהיר

הסרת לק ג'ל סגול בהיר יכולה להתבצע בבית עם כמה פריטים פשוטים. ראשית, יש לאסוף כדורי צמר גפן ואציטון. אצטון הוא חומר כימי שנמצא בחלק ממסירי לק ומשמש לפירוק הקשר של לק הג'ל. לאחר מכן, יש להשרות את הציפורניים במים חמים למשך מספר דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על הסרתו. לאחר שהציפורניים מתייבשות, יש להניח את צמר הגפן על הציפורן ולהשרות באציטון. יש להשאיר את האציטון על הציפורן כ-10 דקות. לאחר 10 דקות אמור להיות ניתן להסיר את הלק ג'ל בעזרת מקל לציפורן.

סיכום

לק ג'ל סגול בהיר הוא דרך מצוינת להוסיף צבע לציפורניים שלך. הוא עמיד ועמיד יותר מלק רגיל. מריחה וטיפול של לק ג'ל בהיר מעט שונה מלק רגיל, אבל עם כמה עצות פשוטות תוכלי לקבל ציפורניים יפות במשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל סגול בהיר וצבעים אחרים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן