קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » איך לשים ג'ל לק – מדריך שלב אחר שלב

איך לשים ג'ל לק – מדריך שלב אחר שלב

. איך לשים ג'ל לק – מדריך שלב אחר שלב

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV). הוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה, וניתן למרוח בבית או בסלון ציפורניים. לק ג'ל מגיע במגוון צבעים, והוא משמש לעתים קרובות ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים מורכבים.

יתרונות ג'ל פוליש

ללק ג'ל יש מספר יתרונות על פני לק רגיל. זה עמיד יותר, וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובי ציפורניים מורכבים שנמשכים עד שבועיים. זה גם קל יותר להסרה מאשר לק רגיל, ולא יפגע בציפורניים שלך.

מדריך שלב אחר שלב למריחת לק ג'ל

מריחת לק ג'ל לוקחת קצת זמן וסבלנות, אבל התוצאות שוות את זה! הנה מדריך שלב אחר שלב כיצד לשים לק ג'ל על הציפורניים.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח לק ג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים שלך, ואז שטפו את הידיים כדי להסיר כל שמנים או לכלוך. דחוף לאחור את הציפורניים שלך כדי ליצור משטח חלק.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

השלב הבא הוא מריחת שכבת בסיס. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים וליצור גימור חלק. יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס ולאחר מכן לרפא אותה תחת אור UV למשך 30 שניות.

שלב 3: החל צבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק ג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הצבע, ולאחר מכן אשפר אותה תחת אור UV למשך 30 שניות. חזור על תהליך זה עד שתבנה את הצבע והאטימות הרצויים.

שלב 4: מריחת Top Coat

ברגע שאתה מרוצה מהצבע, אתה יכול למרוח את השכבה העליונה. זה יעזור להגן על הצבע ולהעניק לו גימור מבריק. יש למרוח שכבה דקה של השכבה העליונה, ואז לרפא אותה תחת אור UV למשך 30 שניות.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה נרפאה, ניתן לנקות כל לק תועה עם צמר גפן טבול במסיר לק. אתה יכול גם להשתמש במברשת אמנות ציפורניים כדי ליצור עיצובים מורכבים.

שלב 6: הסר ג'ל פוליש

כאשר את מוכנה להסיר את לק הג'ל, התחל בהשריית צמר גפן במסיר לק והנחתו על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף והשאירו למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש במקל כתום כדי להסיר בעדינות את הלק.

השוואה מהירה

לק רגיל ג'ל פוליש
מחזיק עד שבוע מחזיק עד שבועיים
קשה להסיר קל להסרה
יכול להישבר ולדהות בקלות יותר עמיד
ניתן ליישם בבית או בסלון ניתן ליישם בבית או בסלון

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של גלאם למראה שלך. הוא עמיד יותר מלק רגיל וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובי ציפורניים מורכבים. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי ללמוד איך לשים לק ג'ל על הציפורניים בבית. לקבלת מדריכים וטיפים מועילים, בדוק את YouTube . הקפד לעקוב אחר השלבים בקפידה ולהשתמש תמיד במוצרים בטיחותי UV לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן