קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » אצבעות מגרדות לאחר לק ג'ל: סיבות וטיפולים

אצבעות מגרדות לאחר לק ג'ל: סיבות וטיפולים

אצבעות מגרדות לאחר לק ג'ל: סיבות וטיפולים

מה גורם לגרד באצבעות לאחר לק ג'ל?

לק ג'ל יכול להעניק לציפורניים שלך מראה יפה שנמשך שבועות. אבל זה יכול גם לגרום לגרד באצבעות אם לא נזהר. לק ג'ל הוא סוג של מניקור המשתמש במוצר מיוחד ובנורת LED או UV לריפוי הלק. כאשר הלק מתרפא, הוא יוצר ציפוי קשיח ועמיד בפני שבבים על הציפורניים. עם זאת, לפעמים המוצרים המשמשים ליצירת הלק ג'ל עלולים לגרום לתגובה אלרגית בעור. זה יכול להוביל לתחושת גירוד באצבעות ובאזורים אחרים בגוף. תגובות אלרגיות יכולות להיגרם גם על ידי אצטון וכימיקלים אחרים המשמשים להסרת לק הג'ל.

גורמים נפוצים לגירוד באצבעות לאחר לק ג'ל

תגובות אלרגיות למוצרים המשמשים בלק ג'ל הן הגורם השכיח ביותר לגירוד באצבעות. זה כולל את הלקים, הפריימר וחומרי הניקוי המשמשים להכנת הציפורניים. סיבה שכיחה נוספת היא דלקת עור ממגע, שהיא פריחה מגרדת הנגרמת ממגע עם חומר. אם אתה חווה תחושת גירוד באצבעותיך לאחר קבלת לק ג'ל, זה יכול להיגרם גם על ידי נורת LED או UV המשמשת לריפוי הפולנית. אורות אלו פולטים קרני אולטרה סגול (UV), שעלולות לגרום לתחושת גירוד בעור.

טיפולים לאצבעות מגרדות לאחר לק ג'ל

אם אתה חווה תחושת גירוד באצבעותיך לאחר קבלת לק ג'ל, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לפנות לרופא לאבחון. הרופא שלך יכול לקבוע את הגורם לגירוד ולהמליץ על אפשרות הטיפול הטובה ביותר. במקרים מסוימים, הרופא עשוי להמליץ על תרופה ללא מרשם, כגון אנטיהיסטמינים, כדי לעזור להפחית את הגירוד. הרופא עשוי גם להמליץ על קרם או משחה מקומית שניתן למרוח ישירות על האזור המגרד. אם תחושת הגירוד נגרמת על ידי אלרגיה, הרופא עשוי לרשום קרם או משחה סטרואידים כדי לעזור להפחית את הגירוד. אם תחושת הגירוד נגרמת כתוצאה מדלקת עור ממגע, הרופא עשוי להמליץ על קרם תרופתי או משחה שיסייעו בהפחתת הגירוד. במקרים מסוימים, הרופא עשוי להמליץ לך להפסיק להשתמש בלק ג'ל ולעבור ללק רגיל. זה עשוי לעזור להפחית את תחושת הגירוד.

מניעת גירוד באצבעות לאחר לק ג'ל

ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להפחית את הסיכון לגירוד באצבעות לאחר לק ג'ל. להלן מספר טיפים:• יש למרוח תמיד שכבה דקה של לק הג'ל ולהקפיד לרפא אותו לחלוטין.• השתמשו בלק ג'ל איכותי והקפידו לעקוב בקפידה אחר ההוראות.• השתמשו בפריימר ובניקוי היפואלרגני. הכינו את הציפורניים ללק ג'ל.• לבשו כפפות כשאתם משתמשים ב-LED או באור ה-UV כדי לרפא את הלק.• אל תשתמש ב-LED או באור ה-UV אם אתה חווה תחושת גירוד באצבעותיך.• הימנע ממגע עם העור בעת מריחת לק הג'ל.• הסר את לק הג'ל בהקדם האפשרי אם אתה חווה תחושת גירוד באצבעותיך.• השתמש במסיר נטול אצטון כדי להסיר את לק הג'ל. מעקב אחר עצות אלה יכול לעזור להפחית את סיכון של גירוד באצבעות לאחר לק ג'ל. אם אתה חווה תחושת גירוד באצבעותיך לאחר קבלת לק ג'ל, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול. למידע נוסף על הסיבות והטיפולים של גירוד באצבעות לאחר לק ג'ל, בדוק את YouTube זה סרטון ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן