קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » גלה את הטרנדים האחרונים ברמת אביב לק ג'ל

גלה את הטרנדים האחרונים ברמת אביב לק ג'ל

גלה את הטרנדים האחרונים ברמת אביב לק ג'ל

מהו לק ג'ל רמת אביב?

לק ג'ל רמת אביב הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ולאחר מכן מתקשה באור UV או לד. לק מסוג זה פופולרי בישראל מכיוון שהוא מספק גימור עמיד יותר מלק רגיל. ניתן גם להסיר אותו ביתר קלות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים לשנות את המראה שלהם לעתים קרובות. לק ג'ל מורכב מבסיס, צבע ושכבת עליון. שכבת הבסיס נמרחת תחילה ועוזרת לצבע ולציפוי העליון להיצמד לציפורניים. לאחר מכן מורחים את הצבע ומתרפאים עם אור UV או LED. לאחר מכן מורחים את השכבה העליונה כדי לאטום ולהגן על הצבע.

היתרונות של לק ג'ל רמת אביב

ללק ג'ל רמת אביב מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. הוא גם מספק גימור מבריק עמיד יותר בפני שריטות. ומכיוון שהוא נרפא עם נורת UV או LED, הוא מתייבש כמעט מיד, כך שלא צריך לחכות לייבוש. לק ג'ל קל יותר להסרה גם מלק רגיל. ניתן להשרות אותו תוך מספר דקות, במקום לגרד אותו עם מסיר לק. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים לשנות את המראה שלהם לעתים קרובות.

צבעים וסגנונות פופולריים של לק ג'ל רמת אביב

הצבעים הפופולריים ביותר של לק ג'ל רמת אביב הם גוונים קלאסיים כמו אדומים, ורודים, ניודים ולבנים. יש גם כמה צבעים אופנתיים יותר כמו מטאליים, נצנצים וניאון. באשר לסגנונות, הפופולריים ביותר הם אומברה, עצות צרפתיות ועיצובים גיאומטריים.

Ombre Nails

ציפורני Ombre הן ציפורניים בעלות הדרגתיות של צבעים מבהיר לכהה. הם נוצרים על ידי מריחת הצבע הכהה ביותר בבסיס הציפורן ולאחר מכן דהייה הדרגתית לצבעים בהירים יותר לכיוון הקצה. ציפורניים של אומברה הן דרך מצוינת להוסיף צבע למראה שלך מבלי להיות נועזות מדי.

ציפורניים צרפתיות

ציפורניים צרפתיות הן סגנון קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. הם נוצרים על ידי צביעת בסיס הציפורן בצבע אחד ולאחר מכן צביעת קצה הציפורן בצבע לבן. זה יוצר מראה קלאסי ונצחי המושלם לכל אירוע.

עיצובים גיאומטריים

עיצובים גיאומטריים הם דרך מצוינת להוסיף קצת עניין לציפורניים שלך. ניתן ליצור אותם עם צבעים וצורות שונות והם דרך מצוינת לבלוט את הציפורניים שלך. ניתן גם לשלב צבעים וצורות שונות ליצירת עיצובי ציפורניים ייחודיים ומושכים את העין.

דעה אישית

אני ממש אוהבת לק ג'ל של רמת אביב! אני אוהב איך זה מספק גימור מבריק ועמיד שעמיד יותר בפני שריטות ושבבים. אני גם אוהב כמה קל להסיר אותו ושהוא מתייבש כמעט מיד. ואני אוהב את המגוון הרחב של הצבעים והסגנונות הזמינים כך שתמיד אוכל למצוא משהו שמתאים למצב הרוח שלי. אם את מחפשת דרך מצוינת להוסיף צבע וסטייל לציפורניים שלך, אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל של רמת אביב! למידע נוסף על לק ג'ל של רמת אביב, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן