קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » מה כדאי לדעת על ג'ל פוליש בקניון רמת אביב

מה כדאי לדעת על ג'ל פוליש בקניון רמת אביב

מה כדאי לדעת על ג'ל פוליש בקניון רמת אביב

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים בשכבות ולאחר מכן מתקשה במנורת UV או LED מיוחדת. ההבדל העיקרי בין לק רגיל ללק ג'ל הוא שבעוד שלק רגיל הוא צבע על בסיס מים ומתייבש במהירות, לק ג'ל הוא ג'ל עמיד ועמיד. פוליש מסוג זה יכול להחזיק מעמד עד מספר שבועות, והוא גם עמיד יותר בפני שריטות ושבבים.

סוגי פוליש ג'ל בקניון רמת אביב

בקניון רמת אביב הלקוחות יכולים למצוא מגוון צבעים וגימורים של לק ג'ל המתאימים לכל אירוע. מגוונים קלאסיים של אדום וורוד ועד לגימורים נוצצים, מתכתיים והולוגרפיים, מגוון האפשרויות בטוח ירשים. בנוסף, אלו המחפשים הצהרה יכולים למצוא מגוון עיצובים בהשראת אמנות לבחירה, כגון דפוסים מופשטים ומוטיבים פרחוניים.

היתרונות של ג'ל פוליש

אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל הוא אופיו עמיד לאורך זמן. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד מספר שבועות לפני שהוא מתחיל להישבר או לדהות. זה הופך אותו לאידיאלי לאירועים כמו חתונות, מסיבות ואירועים מיוחדים אחרים שבהם אתה רוצה שהמניקור שלך ייראה מושלם לאורך כל היום. בנוסף, לק ג'ל גם עמיד יותר בפני שריטות ושבבים, כך שיש לו פחות סיכוי להינזק.

תהליך הגשת בקשה

בעת מריחת לק ג'ל בקניון רמת אביב, הלקוחות יכולים לצפות לשירות מקיף הכולל הסרת כל לק קיים, הכנת הציפורניים, מריחת הלק ג'ל ואשפרתו במנורת UV או לד מיוחדת. תהליך זה מבטיח שהלק הג'ל נמרח בצורה נכונה ושהוא נצמד כראוי לציפורן.

תהליך הסרה

הסרת לק ג'ל היא בדרך כלל תהליך פשוט וניתן לעשות זאת בבית או בקניון רמת אביב. השיטה הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל היא השריית הציפורניים במסיר על בסיס אצטון עד 10 דקות או עד שהלק מתחיל להתרכך וניתן לגרד אותו בקלות.

סיכום

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיימשך מספר שבועות. בקניון רמת אביב הלקוחות יכולים למצוא מגוון צבעים וגימורים המתאימים לכל אירוע וכן שירות מקיף הכולל יישום והסרה. למידע נוסף, עיין בסרטון זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן