קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » דוגמיות לק ג'ל לקיץ

דוגמיות לק ג'ל לקיץ

דוגמיות לק ג'ל לקיץ

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק מסורתי, אך נרפא מתחת למנורת UV או LED לעמידות נוספת. לק ג'ל עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, ומספק גימור מבריק. זוהי הדרך המושלמת להגביר את משחק המניקור שלך בקיץ.

למה לנסות דוגמיות ג'ל פוליש?

דוגמיות לק ג'ל הן דרך מצוינת להתנסות במגוון צבעים ומותגים מבלי להתחייב לבקבוק בגודל מלא. עם כל כך הרבה צבעים ומותגים לבחירה, זה יכול להיות מכריע לבחור רק אחד. דוגמאות מאפשרות לך להתנסות במספר צבעים ומותגים לפני שתחליט על מועדף.

יתרונות וחסרונות של דוגמאות ג'ל פוליש

דוגמיות לק ג'ל הן דרך מצוינת להתנסות עם צבעים ומותגים שונים. הם גם חסכוניים מכיוון שאתה לא צריך להתחייב לבקבוק שלם. עם זאת, דגימות אלו בדרך כלל אינן מחזיקות מעמד זמן רב כמו בקבוק בגודל מלא ויכולות להיות קשות ליישום מכיוון שהמברשת קטנה בהרבה.

דגימות הלק ג'ל הטובות ביותר לקיץ

קיץ הוא הזמן המושלם להתנסות עם צבעים ומותגים חדשים של לק ג'ל. הנה השוואה מהירה של כמה מדגימות לק ג'ל הטובות ביותר הזמינות הקיץ.

שֵׁם מותג מִשְׁקפֵי שֶׁמֶשׁ מחיר
ג'ל פוליש מיני סאג-אוף ג'ל ג'ליש מעל 150 גוונים $6.50
דגימת ג'ל II ג'ל II מעל 40 גוונים $5.99
דגימת ציפורניים קטנה של ג'ליש ג'ליש מעל 100 גוונים $19.99
ג'ליש מיני קולור פופ סמפלר ג'ליש מעל 50 גוונים $19.99
CND Vinylux Sampler CND מעל 50 גוונים $9.99

Gelish Mini Soak-Off ג'ל פוליש הוא אופציה מצוינת למי שרוצה להתנסות במגוון צבעים וגוונים. יש לו למעלה מ-150 גוונים זמינים ומגיע בבקבוק נוח בגודל מיני. ה-Gel II Sampler הוא עוד אפשרות מצוינת, עם למעלה מ-40 גוונים לבחירה. למי שרוצה לנסות אפילו יותר גוונים, ה-Gelish Little Nail Shop Sampler ו-Gelish Mini Color Pop Sampler הן אפשרויות נהדרות. שניהם מציעים מעל 100 ו-50 גוונים בהתאמה. לבסוף, למי שרוצה לנסות מותג לק ג'ל יוקרתי, ה-CND Vinylux Sampler הוא אופציה נהדרת. יש לו למעלה מ-50 גוונים זמינים והוא קצת יותר יקר מהאחרים, אבל זה שווה את זה.

סיכום

סטים לדוגמא לק ג'ל הם דרך מצוינת להתנסות במגוון צבעים ומותגים מבלי להתחייב לבקבוק בגודל מלא. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, אתה בטוח שתמצא סט שמתאים לך. בין אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב או מותג יוקרתי, יש דוגמית לק ג'ל עבורכם. אז, הצטיידו בקיץ הזה ותנו למשחק המניקור שלכם לזרוח!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן