קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » צבעי לק ג'ל הקיץ הטובים ביותר של 2021

צבעי לק ג'ל הקיץ הטובים ביותר של 2021

צבעי לק ג'ל הקיץ הטובים ביותר של 2021

צבעי לק ג'ל קיץ 2021

תחילת הקיץ מסמנת את האירוע המושלם לעדכן את מראה הציפורניים שלך. ציפורני ג'ל בקיץ הן אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור אמירה מסוגננת ולהראות את האישיות האופנתית שלך. בין אם את רוצה להיות נועזת עם צבעים בהירים או לשמור את זה בפשטות עם פסטלים, יש צבע לק ג'ל קיצי שיתאים לכל סגנון.

ברק בהיר עם צבעי ניאון

צבעי ניאון נמצאים בכל מקום בקיץ הזה. מוורוד לוהט וכחול חשמלי ועד צהוב וירוק, הצבעים הלוהטים של העונה בוודאי יהפכו את הראש. צבעי ניאון נראים טוב במיוחד בשילוב עם צבעים ניטרליים כמו בז' ולבן. נסה לשלב ורוד ניאון עם בז' בהיר או ירוק ניאון עם לבן בהיר.

הצג את הצד המתוק שלך עם צבעי פסטל

אם אתה מחפש מראה עדין יותר, צבעי פסטל הם הדרך ללכת. מכחול בייבי וורוד רך ועד לבנדר וצהובים בהירים, צבעי פסטל מושלמים למי שרוצה להראות את הצד המתוק שלהם. נסה להתאים כחול בייבי עם ורוד בהיר או לבנדר עם צהוב בהיר.

תעז עם צבעים מתכתיים

צבעים מתכתיים הם עוד אפשרות מצוינת למי שרוצה להצהיר. כסף וזהב הם הצבעים הפופולריים ביותר, אבל יש גם הרבה גוונים אחרים לבחירה, כגון ברונזה, נחושת ומתכת אקדח. אם אתה מחפש מראה נועז, נסה להתאים כסף עם זהב או ברונזה עם נחושת. לא משנה איזה סוג מראה אתה הולך, הקפד להשתמש בלק ג'ל איכותי לעמידות מקסימלית . ואל תשכחי להשתמש בשכבת עליון כדי להגן על הציפורניים שלך ולשמור על מראה רענן לאורך כל הקיץ.

טיפים לבחירת לק ג'ל נכון

כשזה מגיע לבחירת לק ג'ל נכון, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו לבחור לק ג'ל נקי מכימיקלים קשים. זה יעזור להגן על הציפורניים שלך מפני נזק ולשמור על מראה הציפורניים במיטבן. לאחר מכן, שקול את סוג הגימור שאתה רוצה. אם אתה מחפש גימור מבריק, בחר בגימור ברק גבוה. אם את מחפשת מראה עדין יותר, נסי גימור מט. לבסוף, הקפידי לבחור לק ג'ל קל למריחה. לקים ג'ל רבים מגיעים עם מברשת מובנית למריחה קלה. זה יעזור לך לקבל את המראה המושלם בכל פעם. עכשיו כשהבנת את היסודות, הגיע הזמן להתחיל. עיין ברשימה שלנו של צבעי לק הג'ל המובילים של 2021 וקבל השראה לפגישה הבאה שלך לסלון.

צבעי לק ג'ל הקיץ הטובים ביותר של 2021

ורוד פוקסיה

הגוון הוורוד הבהיר הזה מושלם עבור אלה שרוצים להראות את הצד הפלרטטני שלהם. נסו לשלב אותו עם בז' בהיר למראה קייצי.

לִילָך

הגוון הרך הזה מושלם למי שרוצה מראה עדין. נסה להתאים אותו עם צהוב בהיר למגע עדין.

אלמוג

הגוון הכתום הבהיר הזה מושלם למי שרוצה להצהיר. נסה לשלב אותו עם ורוד בהיר למגע נשי.

מנטה

הגוון הירוק המרענן הזה מושלם למי שרוצה להוסיף נופך של שובבות למראה שלהם. נסה להתאים אותו עם לבן בהיר למראה מודרני.

ירוק כחלחל

הגוון הכחול הנועז הזה מושלם למי שרוצה להתבלט. נסה לשלב אותו עם בז' בהיר למראה קלאסי.

זהב

הגוון היוקרתי הזה מושלם למי שרוצה להוסיף מגע של זוהר למראה שלהם. נסה לשלב אותו עם כסוף בהיר למראה מהמם.

כסף

הגוון השיקי הזה מושלם למי שרוצה להוסיף נופך של תחכום למראה שלהם. נסה לשלב אותו עם זהב בהיר למראה מודרני.

Gunmetal

הגוון העצבני הזה מושלם למי שרוצה להוסיף קצה למראה שלהם. נסה לשלב אותו עם נחושת בהירה למראה מסוגנן.

סיכום

לא משנה איזה סוג מראה את הולכת, הקפידי לבחור לק ג'ל איכותי לעמידות מירבית. ואל תשכחי להשתמש בשכבת עליון כדי להגן על הציפורניים שלך ולשמור על מראה רענן לאורך כל הקיץ. להשראה נוספת של לק ג'ל בקיץ, בדוק את YouTube . עם הצבעים הנכונים והמוצרים הנכונים, את יכולה להיות בטוחה שתשמיע אמירה מסוגננת בעונת הקיץ הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן