קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » האם זה בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון?

האם זה בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון?

. האם זה בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שיוצר גימור מבריק, עבה ועמיד הרבה יותר מאשר הלקים המסורתיים. הג'ל נמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור רבים.

האם זה בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון?

בדרך כלל בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון, אולם ישנם מספר סיכונים פוטנציאליים שיש לקחת בחשבון. בהריון הגוף רגיש יותר ויש להקפיד על מריחת לק הג'ל בצורה נכונה ושהציפורניים לא יהיו חשופות לכימיקלים מסוכנים.

סיכונים אפשריים

החשש העיקרי בעת שימוש בלק ג'ל בהריון הוא המגע הפוטנציאלי עם כימיקלים מסוימים. הכימיקל הנפוץ ביותר הקשור ללק ג'ל הוא פורמלדהיד, המשמש להקשיח את הג'ל ולהפוך אותו לעמיד יותר. פורמלדהיד, לעומת זאת, יכול להיות רעיל בשאיפה ולכן חשוב להיות זהיר במיוחד בעת מריחת לק ג'ל. יש ללבוש כפפות ולשטוף את כל האזורים החשופים ללק, כגון ידיים וזרועות, מיד לאחר המריחה. השימוש בנורות UV או LED לריפוי הג'ל יכול גם להוות סיכון פוטנציאלי, שכן אורות אלו פולטים. קרינה אולטרא – סגולה. חשוב לא לחשוף את העור שלך לאורות אלה במשך זמן רב מדי בזמן ההריון, מכיוון שהדבר עלול להגביר את הסיכון לגירוי בעור ולכוויות שמש.

אלטרנטיבות

אם את מודאגת מהסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בשימוש בלק ג'ל בהריון, יש כמה חלופות שתוכל לשקול. הלקים המסורתיים אינם מכילים את אותם כימיקלים קשים כמו לקים ג'ל ולכן יכולים להיות אופציה בטוחה יותר עבור נשים בהריון. אפשרות נוספת היא להשתמש בלקים על בסיס מים, נקיים מהכימיקלים הקשים המצויים בלקים מסורתיים וג'ל. הלקים האלה נועדו גם להיות קלים להסרה ולכן יכולים להיות בחירה מצוינת עבור נשים בהריון שרוצות לשנות את צבע הציפורניים שלהן לעתים קרובות.

השוואה מהירה

סוּג סיכונים אפשריים
לק ג'ל חשיפה לאור פורמלדהיד, UV או LED
לק מסורתי אין סיכונים ידועים
לק על בסיס מים אין סיכונים ידועים

באופן כללי, זה בדרך כלל בטוח להשתמש לק ג'ל בהריון, עם זאת יש כמה סיכונים פוטנציאליים שיש לקחת בחשבון. אם את מודאגת מהסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בשימוש בלק ג'ל בהריון, קיימות אפשרויות חלופיות כמו לקים מסורתיים או על בסיס מים. חשוב לנקוט תמיד באמצעי זהירות בעת שימוש בכל סוג של לק, ולפעול תמיד לפי ההוראות המסופקות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן