קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » האם מותר לעשות לק ג'ל בהריון?

האם מותר לעשות לק ג'ל בהריון?

האם מותר לעשות לק ג'ל בהריון?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של מניקור המשתמש בסוג מיוחד של לק ובמנורת UV כדי לרפא את הלק לציפורן. התוצאות יכולות להימשך עד שבועיים ויכולות להיות דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות.

האם זה בטוח להשתמש בלק ג'ל בהריון?

התשובה הקצרה היא כן, זה בדרך כלל בטוח להשתמש לק ג'ל בהריון. המרכיבים העיקריים בלק ג'ל עשויים מאתיל אקרילט, שהיא חומצה אקרילית המשמשת ליצירת פולימר הנקשר לציפורן. לא היו מחקרים שקישרו את השימוש בלק ג'ל להשפעות שליליות על תינוקות שטרם נולדו.

מרכיבים שיש להימנע מהם

בעוד שלק ג'ל נחשב בדרך כלל בטוח לשימוש בהריון, יש כמה מרכיבים שצריך לשים לב אליהם. אחד המרכיבים הנפוצים ביותר שיש להימנע מהם הוא פורמלדהיד. ניתן למצוא פורמלדהיד בחלק מהלקים ויכול להיות רעיל בשאיפה. אם את בהריון, חפשי לקים נטולי פורמלדהיד.

מנורת ה-UV

בעת שימוש בלק ג'ל, תצטרך להשתמש במנורת UV כדי לרפא את הלק. בעוד שאור ה-UV הנפלט מהמנורה אינו חזק מספיק כדי לגרום נזק כלשהו לעור שלך, עדיף להגביל את החשיפה שלך אליו בזמן ההריון. אם את בהריון, אולי תרצה להימנע משימוש במנורה או שמישהו אחר יעשה זאת עבורך.

טיפים לשימוש בטוח בלק ג'ל בהריון

  • הימנע משימוש בלק המכיל פורמלדהיד.
  • הגבל את החשיפה שלך למנורת UV בעת ריפוי הלק.
  • הקפד להשתמש באזור מאוורר היטב.
  • אל תשכחי ללבוש כפפות בעת מריחת הלק.

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לגרום לציפורניים שלך להיראות יפות, אך חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים בעת השימוש בו בהריון. אמנם אין ראיות המצביעות על כך שלק ג'ל מזיק לתינוקות שטרם נולדו, אבל תמיד עדיף לנקוט באמצעי זהירות ולהשתמש בו בבטחה.

אם את בהריון וברצונך להשתמש בלק ג'ל, דברי תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהוא בטוח עבורך. ייתכן שהם גם יוכלו לספק כמה טיפים לשימוש בטוח בלק.

למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה על לק ג'ל והריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן