קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » האם מותר לג'ל פוליש במהלך הניתוח?

האם מותר לג'ל פוליש במהלך הניתוח?

האם מותר לג'ל פוליש במהלך הניתוח?

האם מותר לג'ל פוליש במהלך הניתוח?

לק ג'ל הפך לטיפול פופולרי בקרב אנשים רבים שרוצות לעשות מניקור מבריק ועמיד לאורך זמן. אך כאשר מדובר בניתוח, חשוב לקחת בחשבון את בטיחות המטופל. אז, האם מותר לק ג'ל במהלך הניתוח? התשובה היא שזה תלוי בסוג הניתוח שמתבצע. בדרך כלל, לק ג'ל אסור במהלך הניתוח מכיוון שהוא יכול להפריע לתהליך העיקור ועלול להגביר את הסיכון לזיהום. עם זאת, זה עשוי להשתנות בהתאם לסוג הניתוח.

החשיבות של עיקור

עיקור הוא מרכיב מרכזי בכל הליך כירורגי והוא כולל הסרה של כל מיקרואורגניזמים שעלולים להזיק מאתר הניתוח. לק ג'ל אינו תואם לתהליך העיקור מכיוון שהוא מורכב מכימיקלים רבים ושונים ויכול להכיל חיידקים שעלולים לגרום לזיהום. ככזה, חשוב להסיר כל לק ג'ל לפני הניתוח. ניתן לעשות זאת על ידי השריית הציפורניים במים חמימים ולאחר מכן הסרה עדינה של הלק בעזרת כרית צמר גפן או מקלון.

סוגי ניתוחים הדורשים הסרת פוליש ג'ל

רוב ההליכים הכירורגיים דורשים להסיר את כל הלק ג'ל לפני הניתוח. זה כולל כל סוג של ניתוח הכולל חתך או אזור שתופר. יתר על כן, כל סוג של ניתוח הכולל החדרת מכשיר או שתל לגוף מחייב גם להסיר את כל הלק ג'ל. הסיבה לכך היא שהמכשיר או השתל עלולים להזדהם בלק ג'ל, מה שעלול להגביר את הסיכון לזיהום.

סוגי ניתוחים שאינם מצריכים הסרת לק ג'ל

ישנם סוגים מסוימים של ניתוחים שאינם דורשים הסרה של לק ג'ל. אלה כוללים הליכים קוסמטיים כגון הזרקת בוטוקס או חומרי מילוי. במקרים אלו, הסיכון לזיהום נמוך מאוד, ולכן אין צורך להסיר את הלק ג'ל. עם זאת, חשוב לציין כי יש לייעץ למטופל לנקוט באמצעי זהירות נוספים כדי למנוע כל זיהום אפשרי.

השוואה מהירה

סוג ניתוח ג'ל פוליש מותר?
חתך או תפירה לא
החדרת מכשיר או שתל לא
בוטוקס או חומרי מילוי כן

לסיכום, לרוב אסור להשתמש בלק ג'ל במהלך הניתוח עקב הסיכון לזיהום וזיהום. עם זאת, הליכים קוסמטיים מסוימים עשויים שלא לדרוש הסרה של לק ג'ל. חשוב לפנות לייעוץ רפואי כדי לקבוע אם מותר לק ג'ל במהלך הליך מסוים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן