קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » היתרונות של פוליש ג'ל ללא מנורה

היתרונות של פוליש ג'ל ללא מנורה

היתרונות של פוליש ג'ל ללא מנורה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שמכונה לרוב "היברידית" בין לק רגיל לאקריליק. זהו לק עבה ועמיד יותר המשמש ליצירת מניקור במראה טבעי יותר. זה נמרח כמו לק רגיל עם מברשת, עם זאת, זה צריך להיות "ריפוי" עם מנורת UV או LED כדי להתקשות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

לק ג'ל ללא מנורה

לק ג'ל ללא מנורה הוא גרסה חדשה ומשופרת של לק ג'ל שלא מצריך מנורה כדי להתרפא. זה הופך את תהליך הבקשה למהיר ונוח יותר. הלק נמרח כמו לק רגיל ומאפשר לו להתייבש באוויר. הוא מתייבש במהירות ומספק מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים.

היתרונות של פוליש ג'ל ללא מנורה

ללק ג'ל ללא מנורה יתרונות רבים על פני לק ג'ל מסורתי. זוהי אופציה מצוינת למי שאין לו גישה למנורה, או למי שמטייל לעיתים קרובות ולא יכול להביא איתו מנורה. הלק מתייבש במהירות ואינו מצריך תהליך אשפרה ולכן הוא מושלם למי שחסר בזמן. בנוסף, זה הרבה יותר סביר מאשר לק ג'ל מסורתי.

הטכניקות הנכונות למניקור מושלם

כאשר מורחים לק ג'ל ללא מנורה, חשוב לבצע את הטכניקות הנכונות כדי להשיג מניקור מושלם. ראשית, הקפידו למרוח שכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים ולאפשר ללק להידבק טוב יותר. לאחר מכן, יש למרוח את הלק בשכבות דקות ולאפשר לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לבסוף, סיים עם שכבת עליון לתוספת ברק והגנה.

טיפים למניקור עמיד לאורך זמן

על מנת להבטיח שהמניקור שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו לנקות את הציפורניים בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול לפני מריחת הלק. זה יסיר כל לכלוך ושמנים שיכולים לגרום ללק להישבר. בנוסף, הקפידו למרוח שכבת עליון כל כמה ימים כדי לסייע בהגנה על הלק מפני שברים ודהייה. לבסוף, הימנעי משימוש בכימיקלים קשים וחומרי ניקוי על הציפורניים, שכן זה יכול גם לגרום ללק להישבר. לק ג'ל ללא מנורה הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים ללא הטרחה של תהליך ריפוי. בעזרת הטכניקות הנכונות ניתן להגיע למניקור מושלם שיחזיק מעמד עד שבועיים. למידע נוסף על לק ג'ל ללא מנורה, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן