קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » טיפים ליופי: לק ג'ל לציפורניים קצרות

טיפים ליופי: לק ג'ל לציפורניים קצרות

טיפים ליופי: לק ג'ל לציפורניים קצרות

לק ג'ל לציפורניים קצרות

ציפורניים קצרות יכולות להיות מסובכות לעבודה, אבל עדיין אפשר להוסיף קצת זוהר עם לק ג'ל. לק ג'ל הוא דרך אידיאלית להוסיף מגע של צבע ונוצץ לציפורניים שלך ללא דאגה של צ'יפס וקילופים. הנה כמה טיפים כיצד למרוח ולהסיר לק ג'ל לציפורניים קצרות.

מכין את הציפורניים שלך

לפני שאת מורחת את לק הג'ל, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים ולכלוך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שטיפת ידיים היטב במים וסבון ולאחר מכן ניגוב הציפורניים עם כרית צמר גפן וקצת מסיר לק.

לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך כרצונך. חשוב לא לשייף קצר מדי כי זה יכול להחליש את הציפורניים שלך. השתמש במאגר כדי להבריק את משטח הציפורן שלך כדי ליצור קנבס חלק ואחיד עבור לק הג'ל.

מריחת ג'ל פוליש

בעת מריחת לק ג'ל על ציפורניים קצרות, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות כדי למנוע בעבוע והרמה. התחל עם שכבה דקה של שכבת בסיס, ואז רפא אותו מתחת למנורת הציפורן למשך הזמן המומלץ. הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן לגבי זמני ריפוי.

לאחר שהציפוי הבסיסי נרפא, מרחו שכבה דקה של הלק הצבעוני. שוב, הקפידו לרפא את הלק מתחת למנורת הציפורן למשך הזמן המומלץ. לאחר כל שכבה הקפידו לנקות את הציפורניים בעזרת מגבון נטול מוך וקצת מסיר לק.

אתה יכול ליישם מספר שכבות של צבע אם אתה רוצה צבע עז יותר. יש לרפא כל שכבה מתחת למנורת הציפורן לפני מריחת השכבה הבאה.

לאחר שסיימת למרוח את הלק הצבעוני, סיימי את המראה בשכבה דקה של טופ-מעיל. הקפד לרפא את השכבה הזו גם מתחת למנורת הציפורן.

הסרת לק ג'ל מציפורניים קצרות

כשזה מגיע להסרת לק ג'ל מציפורניים קצרות, חשוב להיות עדין. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של הג'ל כדי לשבור את האיטום. זה יקל על הסרת הלק.

לאחר מכן, השרו צמר גפן באציטון והניחו אותו על גבי הציפורן. עטפו את הציפורן בחתיכת נייר אלומיניום כדי לשמור על האצטון במקומו והניחו לו לשבת 10-15 דקות. לאחר זמן זה, לק הג'ל אמור לרדת בקלות בעזרת דוחף לציפורן או מקל כתום.

לבסוף, השתמשי במאגר ציפורניים כדי לסלק את שאריות הציפורניים שנותרו ולאחר מכן מרחי שמן לציפורן מזין על הציפורן והציפורניים.

היתרונות של לק ג'ל לציפורניים קצרות

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת לציפורניים קצרות מכיוון שהוא יכול לעזור להוסיף חוזק ולהגן על הציפורניים מפני שבירה. זה גם עוזר לגרום לציפורניים שלך להיראות ארוכות וזוהרות יותר מלק רגיל.

  • לק ג'ל עמיד בפני שבבים וקילופים
  • זה מוסיף חוזק לציפורניים
  • זה יכול לגרום לציפורניים שלך להיראות ארוכות יותר
  • זה יכול להוסיף מגע של זוהר לציפורניים קצרות

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר לציפורניים הקצרות שלך. עם טכניקות ההכנה והמריחה הנכונות, תוכלי להשיג ציפורניים באיכות סלון בנוחות לעשות זאת בעצמך בבית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן