קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » טיפים למריחת לק ג'ל לילה צבעוני

טיפים למריחת לק ג'ל לילה צבעוני

טיפים למריחת לק ג'ל לילה צבעוני

מהו לק ג'ל לילה צבעוני?

לק ג'ל לילה צבעוני הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. הוא מגיע במגוון צבעים וניתן למרוח אותו כמעט כמו לק רגיל. ההבדל הוא שהוא נרפא באור UV, ויש להסירו בצורה מקצועית. תהליך הריפוי של הלק עם אור ה-UV הוא זה שגורם לו להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל.

היתרונות של לק ג'ל לילה צבעוני

אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל לילה במילוי צבע הוא שהוא מחזיק מעמד הרבה יותר מאשר לק רגיל. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. זה אומר שאת לא צריכה לדאוג שתצטרך למרוח את הלק מחדש כל כמה ימים. זה גם נותן לך את החופש לבחור מתוך מגוון רחב יותר של צבעים ועיצובים, מכיוון שאתה לא צריך לדאוג שהלק יתקלף או יתקלף.

כיצד למרוח לק ג'ל לילה צבעוני

מריחת לק ג'ל לילה מלא בצבע דומה מאוד למריחת לק רגיל, עם כמה שלבים נוספים. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס על הציפורן. זה יעזור להגדיר את הצבע ויחזיק מעמד זמן רב יותר. לאחר מכן, יש למרוח את שכבת הצבע. לאחר מריחת שכבת הצבע, רפא אותו עם אור UV. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה באור ה-UV.

כיצד לטפל בלק ג'ל לילה מלא בצבע

לאחר שמרחת את לק ג'ל לילה מלא בצבע, חשוב לטפל בו כראוי כדי להבטיח שהוא יחזיק כמה שיותר זמן. אל תשתמש במסיר לק או בכימיקלים קשים אחרים על הציפורניים שלך. במקום זאת, השתמש במאגר ציפורניים כדי לטשטש בעדינות את כל הפגמים. אם את צריכה להסיר את הלק, עדיף לפנות לטכנאית ציפורניים מקצועית.

דעה אישית

אני אוהב את המראה של לק ג'ל לילה מלא בצבע. זה הרבה יותר עמיד מלק רגיל והצבעים כל כך מרהיבים. בנוסף, זה קל ליישום והוא מחזיק מעמד במשך שבועות. לכל מי שמחפשת מראה ציפורן עמיד ויפה, אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל לילה במילוי צבע. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן