קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר בבטחה לק ג'ל מהציפורניים שלך

כיצד להסיר בבטחה לק ג'ל מהציפורניים שלך

כיצד להסיר בבטחה לק ג'ל מהציפורניים שלך

מתכוננים להסרת פוליש ג'ל

לק ג'ל הוא סוג של לק שמחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו נהדר במשך שבועות. עם זאת, כאשר הגיע הזמן להסיר אותו, התהליך יכול להיות מסובך וגוזב זמן. כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לנקוט בצעדים המתאימים כדי להתכונן לתהליך ההסרה.

אסוף את האספקה

החומרים הדרושים להסרת לק ג'ל תלויים בסוג המסיר בו נעשה שימוש. אם משתמשים במסיר לכה מסורתי, יש צורך בכדורי צמר גפן, רדיד אלומיניום ופצירה. אם משתמשים במסיר ג'ל לספוג, אז יש צורך בקערה קטנה, מטלית נטולת מוך ומקל לציפורן עץ.

תקתק את הציפורניים

לאחר איסוף האספקה, הגיע הזמן לשייף את הציפורניים. השתמשי בפצירה כדי לשפשף קלות את השכבה העליונה של לק הג'ל. זה יעזור ללק לרדת בקלות רבה יותר. הקפידו לא להפיל יותר מדי, שכן הדבר עלול לגרום נזק למיטת הציפורן.

להשרות את הציפורניים

אם משתמשים במסיר לכה מסורתי, השרו כדורי צמר גפן במסיר ועטפו כל אצבע בנייר אלומיניום. השאירו את כדורי הצמר גפן ונייר כסף על הציפורניים למשך כ-15 דקות או עד שהלק מתחיל להתמוסס. אם משתמשים במסיר ג'ל להשרות, שופכים את המסיר לקערה קטנה ומשרים את הציפורניים למשך 10-15 דקות.

הסר את הפולנית

לאחר שהלק התחיל להתמוסס, הגיע הזמן להסיר אותו. אם אתה משתמש במסיר לכה מסורתי, השתמש במקל לציפורן עץ כדי לגרד בעדינות את הלק. אם אתה משתמש במסיר ג'ל לספוג, השתמש במטלית נטולת מוך כדי לנגב את הלק. הקפידו להיות עדינים ולא לשפשף חזק מדי, שכן הדבר עלול להזיק למיטת הציפורן.

מסיים

לאחר הסרת כל הלק, הגיע הזמן לסיים. השתמשי בשמן מזין לציפורניים כדי להעניק לחות לציפורניים ולציפורניים. זה יעזור לשמור אותם בריאים ולעזור להם לגדול. עקוב אחר עם לק מזין כדי לסייע בהגנה על הציפורניים מפני נזק. הסרת לק ג'ל יכולה להיות תהליך מייגע, אבל זה שווה את זה עבור מניקור עמיד לאורך זמן. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להסיר לק ג'ל בצורה בטוחה ויעילה. עם קצת סבלנות והציוד הנכון, תוכל לקבל ציפורניים יפות ובריאות תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן