קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

כיצד להסיר לק ג'ל לבד בבית

מבוא

מריחת לק ג'ל על הציפורניים שלך היא דרך מצוינת לשמור על מראה מטופח למשך עד מספר שבועות. עם זאת, כשמגיע הזמן לשנות את הצבע, אולי אתה תוהה אם אפשר להסיר לק ג'ל לבד בבית. החדשות הטובות הן שהתהליך פשוט להפתיע, ועם הכלים הנכונים תוכלו להסיר במהירות ובבטחה את לק הג'ל שלכם.

אסוף את הציוד הדרוש

כדי להסיר את לק הג'ל שלך, תזדקק לכמה ציוד חיוני. אלו כוללים:

  • כדורי צמר גפן או רפידות
  • אצטון טהור
  • שמן לציפורן
  • פצירה

ייתכן שתרצה להחזיק עוד כמה פריטים בהישג יד, כגון מאגר ציפורניים וקוצץ ציפורניים.

להשרות את הציפורניים שלך

לאחר שאספתם את המצרכים שלכם, הגיע הזמן להתחיל בתהליך ההסרה. התחל בהשריית צמר גפן או כרית באציטון טהור ולאחר מכן הנח אותו מעל כל ציפורן. עטפו את קצות האצבעות בנייר אלומיניום כדי לשמור על כרית הכותנה במקומה בצורה בטוחה. תן לציפורניים שלך להשרות לפחות 10 דקות.

צחצח וגזז את הציפורניים שלך

לאחר תום 10 הדקות, הסר את רדיד האלומיניום ורפידות הכותנה מהציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמשו בפצירה או במאגר כדי לטשטש את השכבה העליונה של לק ג'ל. זה יעזור לפרק את הג'ל ויקל על הסרתו. לאחר ליטוש ציפורניים, תוכל להשתמש בקוצץ כדי לקצץ את כל פיסות הג'ל שנותרו.

נגב את הג'ל

לאחר שהשכבה העליונה של לק ג'ל הוסרה, הגיע הזמן להוריד את השארית שלה. קח צמר גפן או כרית וטבל אותו באציטון. לאחר מכן, נגב את צמר גפן על כל ציפורן כדי להסיר את כל הג'ל שנותר. ייתכן שתצטרך להפעיל מעט לחץ כדי להסיר את כל הג'ל, אך תהיה עדין כדי להימנע מפגיעה בציפורניים שלך.

למרוח שמן לציפורן

לאחר שכל הג'ל הוסר לחלוטין, חשוב למרוח שמן לציפורניים על הציפורניים. זה יעזור לייבש מחדש את הציפורניים והציפורניים שלך ולמנוע מהן להתייבש ושביר. כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן לציפורן לכל ציפורן ולציפורן ולתת לה להיספג פנימה.

סיכום

הסרת לק ג'ל בבית היא תהליך פשוט שכל אחד יכול לעשות. כל מה שצריך זה כמה אספקה חיונית, קצת זמן וקצת סבלנות. לאחר שהסרת את הג'ל מהציפורניים, הקפד למרוח שמן לציפורן כדי לשמור על מראה והרגשה של בריאות. תוכל למצוא מידע נוסף על טיפוח וטכניקות של ציפורניים על ידי ביקור ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן