קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר ג'ל לק במהירות | בלוג היופי

כיצד להסיר ג'ל לק במהירות | בלוג היופי

כיצד להסיר ג'ל לק במהירות | בלוג היופי

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הדורש ריפוי מתחת למנורת UV או LED. הוא נמרח כמו לק רגיל ומתייבש מהר, אבל הוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל. מניקור ג'ל יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זוהי אפשרות מצוינת עבור אנשים שאין להם זמן או סבלנות למניקור ופדיקור רגילים.

מה אתה צריך כדי להסיר פוליש ג'ל

תהליך הסרת לק ג'ל הוא קצת יותר כרוך מאשר פשוט להסיר לק רגיל. תזדקק לאספקה מסויימת כדי לוודא שתבצע את העבודה במהירות וביעילות. אלו כוללים:

  • כדורי צמר גפן או רפידות
  • מסיר לק על בסיס אצטון
  • דוחף לציפורניים
  • מקל כתום
  • פצירה
  • שמן לציפורן

מדריך שלב אחר שלב כיצד להסיר פוליש ג'ל

שלב 1: השרו את הציפורניים

התחל בהשריית צמר גפן או כרית במסיר לק על בסיס אצטון. מניחים את הכותנה הספוגה על הציפורן ועוטפים אותה בנייר אלומיניום. זה יעזור ללכוד את האצטון ולהאיץ את תהליך ההסרה. תן לציפורניים שלך להשרות במשך 10-15 דקות.

שלב 2: הסר את נייר הכסף והכותנה

לאחר שהציפורניים נספגו, הסר את כדורי הצמר גפן ורדיד האלומיניום. קח דוחף לציפורן ודחוף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים. אם הג'ל עדיין נדבק, השרו את הציפורניים עוד כמה דקות לפני שתנסו להסיר שוב את הלק.

שלב 3: נקה את הקצוות

לאחר הסרת רוב הלק ג'ל, השתמש במקל כתום כדי לנקות את קצוות הציפורן. זה ייתן לך מראה מסודר ומוגמר. אתה יכול גם להשתמש בפצירה כדי לנייר את כל הטלאים הגסים או הרכסים שעלולים להישאר מאחור מתהליך ההסרה.

שלב 4: העניקי לחות לציפורניים שלך

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קשה על הציפורניים שלך, אז חשוב לתת להן קצת יותר TLC לאחר מכן. מרחי שמן לציפורניים או קרם ידיים לחות על הציפורניים ועסי אותו לתוך הציפורניים. זה ישמור על לחות והזנה של הציפורניים שלך.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לעשות שימוש חוזר בנייר האלומיניום ובכדורי הצמר גפן?

ת: כן, אתה יכול לעשות שימוש חוזר בנייר האלומיניום ובכדורי הצמר גפן כל עוד הם לא רוויים מדי באציטון. אם הם רוויים, השליכו אותם והשתמשו באספקה חדשה להסרה הבאה.

ש: האם אני צריך להשתמש בפצירה לאחר הסרת הלק ג'ל?

ת: כן, עליך להשתמש בפצירה כדי להחליק כתמים מחוספסים או רכסים שעלולים להישאר מאחור מתהליך ההסרה. זה יעזור לציפורניים שלך להיראות מסודרות ומלוטשות.

ש: האם זה בסדר להשתמש במסיר לק רגיל במקום אצטון?

ת: לא, מסיר לק רגיל לא יהיה חזק מספיק כדי להסיר את הלק ג'ל. תמיד כדאי להשתמש במסיר על בסיס אצטון להסרת לק ג'ל.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, אתה יכול לעשות את העבודה במהירות וביעילות. התחל בהשריית הציפורניים שלך במסיר על בסיס אצטון ולאחר מכן דחוף בעדינות את לק הג'ל. לאחר הסרת רוב הלק ג'ל, השתמש במקל כתום כדי לנקות את קצוות הציפורן ופצירה כדי להחליק כתמים מחוספסים. אל תשכחי להרטיב את הציפורניים שלך לאחר מכן כדי לשמור עליהן לחות והזנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן