קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

מה אתה צריך כדי להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל בבית לא צריכה להיות טרחה. עם החומרים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול לגרום לציפורניים שלך להיראות נהדר תוך זמן קצר. זה מה שאתה צריך כדי להסיר לק ג'ל שלך:

  • פצירה
  • כדורי צמר גפן
  • מסיר לק על בסיס אצטון
  • שמן לציפורן
  • קרם לחות

הוראות שלב אחר שלב כיצד להסיר פוליש ג'ל

חשוב לדעת כיצד להסיר לק ג'ל, אז הנה מדריך שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת.

שלב 1: תייק את השכבה העליונה של ג'ל פוליש

התחל על ידי שימוש בפצירה כדי לנתק בעדינות את השכבה העליונה של לק ג'ל. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו. היזהר לא לשייף חזק מדי מכיוון שזה עלול להזיק לציפורניים שלך.

שלב 2: השרו כדורי צמר גפן במסיר לק

קחו כמה כדורי צמר גפן והשרו אותם במסיר לק על בסיס אצטון. לאחר שהם רוויים, הניחו צמר גפן אחד על כל ציפורן. וודאו שהצמר גפן מכסה לחלוטין את הציפורן ואת לק הג'ל שעליה.

שלב 3: עטפו את האצבעות בנייר אלומיניום

לאחר שכדורי הצמר גפן במקומם, עוטפים כל אצבע בנייר אלומיניום. זה יעזור לשמור את כדורי הצמר גפן ואת מסיר הלק במקומם בזמן שאתה מחכה שהלק הג'ל יתמוסס.

שלב 4: המתן 10 עד 15 דקות

השאר את כדורי הצמר גפן ואת נייר האלומיניום על הציפורניים למשך 10 עד 15 דקות. זה ייתן למסיר הלק מספיק זמן לפרק את הלק ג'ל.

שלב 5: הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן

לאחר שנגמרו 10 עד 15 הדקות, הסר בזהירות את נייר האלומיניום ואת כדורי הצמר גפן מהציפורניים שלך. אתה אמור להיות מסוגל לגרד בקלות את שאר הלק ג'ל עם פצירה שלך.

שלב 6: גימור

לאחר הסרת כל לק הג'ל, הגיע הזמן לגמר. השתמשי בשמן לציפורניים כדי להזין ולהעניק לחות לציפורניים שלך. לאחר מכן, מרחי קרם לחות על הידיים שלך ועסי אותו לתוך הציפורניים.

סיכום

הסרת לק ג'ל בבית היא תהליך פשוט שלוקח מספר דקות בלבד. עם החומרים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול לגרום לציפורניים שלך להיראות נהדר תוך זמן קצר. זכור להשתמש תמיד במסיר לק על בסיס אצטון וכדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים שלך עם שמן לציפורן ותחליב לחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן