קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר פוליש ג'ל בבית

כיצד להסיר פוליש ג'ל בבית

כיצד להסיר פוליש ג'ל בבית

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי המוסיף גימור מבריק לציפורניים. זהו הכלאה של לק וג'ל, המציע את היתרונות של שניהם. ללק ג'ל יש גימור ארוך יותר מאשר ללק מסורתי והוא עמיד יותר בפני שבבים ודהייה. יש לו גם צבע חי יותר מלק מסורתי והוא נמרח בדרך כלל בשכבות, בדומה לציפורני ג'ל.

מתכוננים להסיר את הלק ג'ל שלך

לפני שתתחיל בתהליך ההסרה, חשוב לוודא שיש לך את הכלים והציוד הנכונים. תזדקק לפצירה, קוצץ ציפורניים, כדורי צמר גפן, מקל כתום, ומסיר אצטון או לק ג'ל. חשוב גם לוודא שהציפורניים נקיות וללא לכלוך או פסולת.

שלב 1: קליפ וקובץ

בעזרת קוצץ ציפורניים, גזוז את הציפורניים לאורך קצר. זה יקל עליהם לעבוד איתם. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לנתק קלות את שאר הלק ג'ל. זה יעזור לשחרר את הלק ולהקל על ההסרה.

שלב 2: השרו כדורי צמר גפן

קח את כדורי הצמר גפן שלך והטביל אותם באציטון או במסיר לק ג'ל. הניחו צמר גפן אחד על כל אחת מהציפורניים ועטפו אותו במקומו בנייר אלומיניום או צמר גפן. השאר את כדורי הצמר גפן על הציפורניים שלך למשך 10 עד 15 דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

הסרת ג'ל פוליש

לאחר שכדורי הצמר גפן היו על הציפורניים למשך הזמן המומלץ, אפשר להתחיל להסיר את לק הג'ל. התחל בהסרת צמר גפן אחד בכל פעם והשתמש במקל כתום כדי לגרד את לק הג'ל המרוכך. היו עדינים והקפידו לא ללחוץ חזק מדי כי זה יכול להזיק לציפורן.

שלב 3: Buff And Clean

לאחר שהסרת את כל הלק ג'ל, השתמש בפצירה כדי לטשטש את השאריות שנותרו. זה יעזור ליצור משטח חלק יותר ולהבטיח שכל הלק ג'ל יוסר. לאחר מכן, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי לנקות את הציפורניים ולהסיר את כל השאריות שנותרו.

גימור

לבסוף, השתמשי בשמן לציפורן או בקרם לחות כדי לחות את הציפורניים ולעזור להגן עליהן מפני נזק. זה יעזור לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולהבטיח שהן לא יהיו דהויות או נחלשות מתהליך ההסרה. הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות תהליך פשוט וקל. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי להסיר בקלות את לק הג'ל ולחזור ליהנות ממניקור מבריק ויפה. לטיפים נוספים ועצות כיצד להסיר לק ג'ל בבית,בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן