קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר ג'ל פוליש | מדריך למניקור ג'ל עשה זאת בעצמך

כיצד להסיר ג'ל פוליש | מדריך למניקור ג'ל עשה זאת בעצמך

כיצד להסיר ג'ל פוליש | מדריך למניקור ג'ל עשה זאת בעצמך

הסרת ג'ל לק בבית

מניקור ג'ל הוא דרך קלה ונוחה להשיג ציפורניים בסגנון סלון בנוחות הבית. אחרי הכל, אתה יכול ליצור מראה מבריק נטול שבבים שמחזיק מעמד במשך שבועות. אבל, החיסרון הוא שאתה צריך להסיר את לק הג'ל שלך בזהירות, אחרת אתה מסתכן בפגיעה בציפורניים הטבעיות שלך. אם אתה תוהה כיצד להסיר לק ג'ל, אל תדאג! ישנן מספר שיטות פשוטות שתוכלו להשתמש בהן בבית.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את המצרכים החיוניים. תזדקק ל-100% אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, פצירה ודוחף לציפורן או מקל לציפורניים. לנוחות נוספת, ניתן להשתמש גם בקערת מים חמימים וקרם לחות או שמן.

שלב 2: קובץ השכבה העליונה

השתמש בפצירה שלך, צחצח בעדינות את השכבה העליונה המבריקה של המניקור שלך. זה יעזור לאציטון לחדור ולשחרר את הלק. עם זאת, הקפד לא לשפשף עמוק מדי, כי זה יכול להזיק לציפורניים הטבעיות שלך.

שלב 3: השרו את הציפורניים

לאחר מכן, הרווי את כדורי הצמר גפן באציטון והניח אחד על כל ציפורן. עטפו כל אצבע בנייר אלומיניום כדי להדק את כדורי הצמר גפן במקומם. לחוויה נוחה יותר, הניחו את הידיים בקערה עם מים חמימים. תן לציפורניים שלך להשרות כ-15 דקות.

שלב 4: הסר את הפולנית

לאחר שהלק התרופף, הסר את נייר האלומיניום והרחק בעדינות את הג'ל ממיטות הציפורניים שלך בעזרת דוחף לציפורן או מקל לציפורניים. במידת הצורך, השתמש בצמר גפן טרי עם אצטון כדי לעזור להסיר את כל הלק שנותר.

שלב 5: לחות

לבסוף, תן לציפורניים ולציפורניים שלך טיפול מזין על ידי מריחת שמן לציפורן או קרם ידיים. זה יעזור לנעול את הידרציה ולהגן על הציפורניים שלך מפני התייבשות ושבירה.

טיפים להסרת ג'ל לק

  • השתמש תמיד ב-100% אצטון לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • כדי להפחית את ריח האצטון, נסה להוסיף שמנים אתריים לצמר גפן שלך.
  • השריית הציפורניים במים חמים יכולה לעזור לשחרר את הלק.
  • היה עדין בעת הסרת הלק, שכן כוח מופרז עלול לגרום לנזק.
  • לחות לציפורניים ולציפורניים שלך לאחר מכן כדי להחזיר לחות.

שאלות ותשובות

ש: באיזו תדירות עלי להסיר את לק הג'ל שלי?

ת: עליך להסיר את לק הג'ל שלך כל שבועיים-שלושה, או כאשר המניקור שלך מתחיל להישבר או להתרומם ממיטת הציפורן.

ש: האם אני יכול להשתמש במסיר לק רגיל כדי להסיר לק ג'ל?

ת: מסיר לק רגיל מכיל נוסחה חלשה יותר של אצטון, כך שהוא לא מספיק חזק כדי להסיר לק ג'ל. עליך להשתמש תמיד ב-100% אצטון לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ש: האם עדיף להסיר לק ג'ל בבית או במספרה?

ת: הסרת לק ג'ל בבית בטוחה ויעילה בדיוק כמו ביצוע בסלון. בנוסף, זה יותר נוח וחסכוני. עם זאת, אם אינכם מכירים את התהליך, עדיף שאיש מקצוע יעשה זאת עבורכם.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיראות מאיימת, אבל עם האספקה והטכניקה הנכונים, אתה יכול בקלות לעשות זאת בעצמך בבית. כל מה שאתה צריך זה 100% אצטון, כדורי צמר גפן, רדיד אלומיניום, פצירה ודוחף לציפורן או מקל לציפורניים. התחל בניוק השכבה העליונה של המניקור שלך, ולאחר מכן השרו את הציפורניים באציטון למשך 15 דקות. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן או במקל כדי לדחוף בעדינות את הלק. סיים על ידי לחות לציפורניים עם שמן לציפורן או קרם ידיים. בעזרת הטיפים האלה, תוכל להסיר בקלות את לק הג'ל שלך ולהחזיר את הציפורניים הטבעיות שלך ליושנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן